ספרי נוער מומלצים

להלן רשימה של ספרות הנוער הטובה ביותר שעליך לקרוא כעת, והיא בהחלט תעניק לך דחיפה מיידית. אם לא קראת אף אחד מהם, אתה בהחלט צריך לקרוא אותם לפני שאתה קורא אותם.

לימודים ולימודים הם חלק חשוב מחייו של נער

וספרים על למידה הם ספרים ממש טובים לבני נוער מכיוון שמוחו של נער מתמקד מאוד במטרות קצרות טווח. ספרים המעודדים צעירים לחשוב על עתידם, כמו מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM), טובים להם. אם אתה מחפש ספר טוב עבור המתבגר שלך, שקול לקנות ספרי פנטזיה, כי זו דרך נהדרת לגרום להם לקרוא יותר כדי ליהנות. ספרים אלה נחשבים גם ל"ספרים טובים "לבני נוער מכיוון שהם רלוונטיים וחשובים באופן מיידי לרוב בני הנוער כיום.

אלה ספרי בדיה, והם צריכים להתייחס לנושאים שרלוונטיים וחשובים לצעירים כיום. בני נוער ומבוגרים צעירים צריכים להתנהג ולהתנהג באופן שמתאים לגיל ולמגדר.

הביטו בעשרת הספרים שבחרתי לרשימה זו, ואז החליטו מהם הרלוונטיים ביותר לבני הנוער שלכם. שתף את הרשימה שלך עם בני הנוער שלך שעשויים להשתמש בכמה רעיונות ספרים חדשים כדי לעזור להם למצוא את המועדף הבא שלהם.

אני מקווה שילדיכם יאהבו את אוסף הרומנים המובילים של גיל העשרה וימצאו את הספרים שהם יכולים לקרוא. עכשיו נתחיל ברשימת רומני העשרה הפופולריים ביותר שקראתי בשנים האחרונות.

אני חושב שספרים שמובילים עובדות ונתונים הם ספרים טובים לבני נוער מכיוון שבני נוער נוטים להטיל ספק בכל מה שהם שומעים

אני אפילו יודע שחלק מהספרים האלה מכילים חומר שאולי לא מתאים לקוראים צעירים. באופן אישי, אני לא קורא אותם, אבל אני חושב שספרים על מוח מתבגר הם הספרים הטובים ביותר שמתבגרים קוראים מכיוון שהם הופכים אותם לבטוחים יותר. יתכן שיש להם דברים נדירים לבני נוער, ומניסיוני הם לא "הספרים הטובים ביותר" עבורם.

אני חושב שספרים שמעצימים ומעוררים קוראים הם הספרים הטובים ביותר לבני נוער, ואז אתה תאהב את הספר הזה. ספרים אלו יעניקו לבני הנוער ביטחון טהור וחופש ביטוי עצמי, כך שהם יכולים להיות רק ספר טוב בשבילו.

אם אתם מחפשים סיפורת היסטורית לבני נוער, אלה כמה מהספרים שהמתבגרים שלי אהבו, וזה ספר שאני ממליץ עליו גם להורים.

יש גם כאלה שמגיעים לחטיבת ביניים ואפילו ספר אחד או שניים שנכתבו למבוגרים

אך ספרים אלו מסווגים למעשה כסיפורת ובמקרים מסוימים הם גורמים לאלימות. מכיוון שרבים מכם המליצו על סדרה זו לרשימה זו, אני לא חושב שיש בה משהו דרסטי מדי.

אחת הסיבות שכללתי את הספר הזה ברשימת הספרים הטובים ביותר לבני נוער

היא שכשאני נותן אותו לבני הנוער שלי, הוא מתקשר לחשיבות לעמוד על עצמך. אני יודע שאני נערה מתבגרת וההורים לבנות מתבגרות מאשרים את זה, אבל אני לא עושה את זה לבד.

זו דוגמה מצוינת לספק לצעירים מידע שימושי ורלוונטי במתכונת נגישה שאינה מדברת עם הקורא ואינה מבזבזת זמן

האם אנשים חזקים נפשית לא עושים את 13 הדברים האלה "מופיע ברשימת הספרים הטובים ביותר לבני נוער מכיוון שהוא משדר עמידות רגשית ממש טוב.

אם אתה רוצה לקרוא על עוול חברתי מנקודת מבטו של נער

היית עושה אוהבים את הספר הזה. הספר הזה לא עוסק במיוחד בנושאי גוף, אבל הוא דן בנושא בצורה נגישה באמת. אני חושב שכל ספר שעוסק בדימוי גוף יהיה ספר טוב לבני נוער. יש הרבה בני נוער, במיוחד בנות, מרגיש שהם חייבים לעשות הכל בבת אחת ולהיות מושלמים.

הספר הזה על השפעת משא ומתן הוא ספר ממש טוב לבני נוער. אני חושב שהרבה חייו של נער הם על משא ומתן עם מבוגרים על פריבילגיות נוספות. .

ברנדון סנדרסון

הוא אחד הסופרים האהובים על הבנים שלי, וגם סדרת הספרים הזו ענקית, כך שהיא תקרא אותה עוד זמן מה. אחד הדברים שהופכים את ספרי הפנטזיה לפופולריים כל כך בקרב בני נוער ומבוגרים צעירים הוא שהם מופיעים בסדרות ארוכות. הספר הראשון בסדרה בת 10 כרכים זה היה ספר נהדר לבני נוער שרוצים להתרגש ולעבור הלאה. בני נוער שרוצים קריאה מהירה שמרגשת וקלה למעקב ייהנו מקריאת סדרה פופולרית בהחלט, אך ספרי הסדרה ענקיים.

אם אתה אוהב לקרוא רומנים היסטוריים אבל לא רוצה להקים ספר גדול, אתה תאהב את "גטסבי הגדול".

אני לא יכול להמליץ על "הילדה האבודה ברחוב אסטור" מספיק לקוראים שבאמת אוהבים ספרים נהדרים שיישארו איתך הרבה אחרי סגירת הכריכה

הספר הזה בסדרת מדע בדיוני ייחודית זו ממכר ואני מעז לרשום את זה. המשחק של אנדר הוא רומן דיסטופי טוב למבוגרים צעירים שמבוגרים יאהבו. אני חושב ש -101 השאלות שאתה צריך לשאול את עצמך בשנות העשרים לחייך זה ספר ממש טוב לבני נוער.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן