הפקת ספר דיגיטלי

אנו נמצאים ברגע בו האפשרויות למכירת ספרים מודפסים מוגבלות ביותר. קל לשכוח שאנחנו צריכים לייצר ספרים כאן ועכשיו, ואנחנו צריכים לדעת איך הכי טוב לייצר אותם היום, השבוע, בשבוע הבא.

זו אולי לא הסיבה היחידה לכתוב על זה

אבל הוצאות עצמיות – הוצאת ספרים משלהם – הן עדיין השקעה. במקום ליטוגרפיה תוכלו להשתמש בהדפסה דיגיטלית קצרת טווח וליצור ספר אלקטרוני להורדה. בנוסף, הדפסה דיגיטלית תספק הזדמנויות רבות יותר לפרסום ספרים מודפסים מאי פעם, וזה דבר שדיברתי עליו במקום אחר. הצלחתי לפרסם את הספר המודפס שלי ב- CreateSpace (שמוזג כעת עם KDP) וזה לא היה יקר. אני ממליץ שוב על מחברים וחברות הפקת ספרים ואני מרוצה מאוד מאיכות השירותים שלהם ומהמחיר.

אם ברצונך להוציא את ספרך במקצועיות

תוך התמקדות בהפצה בחנות הספרים, חיוני שתשתמש בחברת הפקת ספרים. אם אתה רציני במאמצי הפרסום שלך ומתכוון להפיץ בקנה מידה גדול דרך חנויות ספרים, עליך להיות מסוגל לבחור בין הוצאה מקצועית, חברה להוצאה עצמית או הוצאה עצמאית. הוצאות לאור יכולות להיות שילוב של ספרים – מקצועיים וחובבנים, מחברות מבוססות עם ספרים משלהן ועד מחברים חדשים. ישנן מספר אפשרויות לגבי איזה ספר – חברות הפקה – יש להשתמש.

השניים שצוטטו לרוב על ידי מפרסמי אינדי מנוסים הם תוכנת Mac המסייעת לעצב ולהפיק ספרים אלקטרוניים וספרים מודפסים

ומפיצי ספרים אלקטרוניים המציעים עיצוב בחינם. המשמעות היא שניתן להפיץ את הספר שלך במספר ערוצי הפצה (למשל אמזון, בארנס ונובל וכו '). אם המחבר יבחר בתוכנית ההפצה המורחבת של אמזון, הספר יפורסם בפורמטים שונים. אלה כוללים אתרים, בלוגים וחנויות ספרים אלקטרוניים אחרים, אך צוברים יכולים גם לקחת את הספר האלקטרוני שלך לערוצים אליהם המחברים אינם יכולים להתייחס ישירות. ספרים אלקטרוניים אינם מתקבלים ישירות על ידי מחברים, ולכן לא ניתן לפרסם אותם ישירות על ידי המו"ל, גם אם הם בוחרים בתוכנית.

שווקים בינלאומיים פתוחים ליצרני ספרים אלקטרוניים

עם הבדל משמעותי לספרים מודפסים. יצרני ספרים ממשיכים להשקיע בטכנולוגיית Back-end המאפשרת לבעלי אתרים לשלוח קבצי PDF ליצרנים שיכולים להדפיס באותו יום או אפילו באופן מיידי. אם הוצאות ספרים יכולות לספק קבצים דיגיטליים ישירות למדפסות בארה"ב שניתן להדפיס במהירות, הם יכולים להרחיב משמעותית את מכירותיהם בחו"ל, שוק הולך וגדל. זה לא תחום תרגום, ורוב מה שמצליח דיגיטלית כתוב בשפות מקומיות מחוץ לאנגלית.

הוצאות ספרים יכולות לייעל את תהליכי הייצור שלהם בכדי להתחשב בגישות דומות

והוצאות לאור רבות מציעות כיום מגוון פורמטים של ספרים אלקטרוניים בנוסף להדפסה. פרסום אלקטרוני מאפשר גם ללקוחות למצוא ספרים בדרכים שלא יהיו להם בדפוס, כולל בפורמטים כגון PDF, HTML5, PDF ו- HTML6, כמו גם בפורמטים אחרים.

כשמדובר בספרים חדשים של מו"לים מרכזיים

ספרים אלקטרוניים הם הצורה הפופולרית ביותר להוצאת ספרים אלקטרוניים בארה"ב. למעשה, ספרים מודפסים היו פופולריים בהרבה מספרים אלקטרוניים בשנים האחרונות, כך עולה ממחקר שנערך לאחרונה על ידי איגוד מוכרי הספרים האמריקני.

עלות הוצאת הספר משתנה מאוד

אך מחבר בהוצאה עצמית יכול לצפות להוציא בין $ 100 ל -2,500 דולר להוצאת הספר, בהתבסס על מחיר כיסוי של $ 1,000 עד $ 2,500 לעותק. כדי להפחית את עלויות היחידה, הוצאות הספרים מפרסמות אלפי ספרים, ולולו גובה עמלה של 20% על כל ספר שנמכר בשוק שלו לאחר ניכוי עלות העותק המודפס, העותק הדיגיטלי והספר האלקטרוני.

מחברי אינדי יכולים לקבל עד 70 אחוזים בתמלוגים

בהשוואה לספרים שנמכרים דרך קמעונאים, על פי מחקר שנערך לאחרונה. ראשית, מחברים שמפרסמים ספר בפחות מ -1,000 דולר פירושם לכתוב את הספר, לקדם אותו ולממש אותו בעצמם – לפרסם את הספר האלקטרוני באמזון, iBooks, קובו וכו '. —- זה הפך להיות קל יחסית לפרסום ספרים אלקטרוניים ואפילו ספרים מודפסים, במיוחד לאור המערכת האקולוגית של אמזון. הטכנולוגיה הדיגיטלית הפכה את פרסום הספר לקלה כמו חתימה על חתימה דיגיטלית על חוזה או סימון עותק רך (קובץ PDF), אך היא אינה יכולה להחליף את האינטראקציה המיושנת שיצרת באופן אישי.

בינתיים

מפרסמים עצמיים שרוצים לפרסם את הגרסאות הדיגיטליות של ספריהם חייבים לשקול אם DRM מתאים לספרם. כפי שצוין קודם לכן, יש קמעונאים שמציעים את הספרים האלקטרוניים שלהם למחברים להעלות את הספרים שלהם, וחלקם מציעים מוצרים לפי דרישה, אך הם בעצם זהים. בעתיד, מפיצי הדפסה לפי דרישה יציגו את עצמם כמקור המהימן והאמין ביותר של עותקים דיגיטליים של ספרים בשוק, ולכן אין צורך במתן DRM או הגבלות אחרות על מוצריהם.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן