המלצות על ספרי ילדים

בחירת המוח הזו עוררה בי השראה לכתוב מאמר זה, והיא כיסתה מגוון רחב של נושאים, החל מספרי ילדים ועד מדע בדיוני ופנטזיה וכלה בספרים למבוגרים וילדים.

ספרי הבחירה והספרים שנבחרו על ידי הילדים מומנו במשותף על ידי ILA ו- CBC מאז 1974. בחירת הילדים לקרוא נדונה במדור הספרים הישנים באתר מועדון הספרים לילדים בקנדה. ובמדריך לקריאת ספרים שלנו.

אלה ספרים שמומחים ממליצים לילדים בכל הגילאים ללמוד כיצד להתמודד עם זה

לשים דברים בהקשר, להיות יצירתיים ולשכוח מהיצירתי. ישנם מספר ספרים שבדרך כלל עולים כסף לרכישה, מהם תוכלו לבחור באופן חופשי. בחירת ספרים לילדים בגילאים שונים תעזור לכם למצוא את הספר המתאים לילדכם. תוכלו גם לשלוח את הספרים לספרייה או לבית הספר לבחירתכם.

אני לא ממליץ על ספרי פרקים לגיל הרך

אבל אני אוהב להיות מסוגל לקרוא את הפרק הראשון בספר עם קורא פשוט. זה דבר נהדר לשים על מדף ספרים, כי אם ילדכם מוכן לקרוא באופן עצמאי, הם יכולים לאסוף כמה מהמועדפים הישנים. יש גם גדולים שניתן להניח על המדף לקריאה, כמו "בת הים הקטנה" ו"פיפי לונג גרב ". אף על פי שהוא ידוע בספרי הילדים שלו, אין להתעלם מספר הפרקים העדין שילדי הגיל הרך יהנו ממנו.

השנינות והחוכמה של פו הדוב אהובים על ילדים בכל הגילאים

וזה נפלא עבור ההורים לקרוא מחדש את הקלאסיקה הזו. אני זוכר שרוב ה- reo – ספרי ילדים נועדו לילדים בגיל הרך ובבית הספר היסודי – היו קוראים מבוגרים, אך הבחירה שלי לילדים גדולים גדלה לאט. כשהייתי קטן, אחי הצעיר תמיד שמע סיפורים עם אחיו הגדול כשקרא, כך שלא תמיד בחרתי בפרקים שמתאימים לילד בגיל הרך. ביילי מתרגשת מאוד מהתרגום הקרוב ואני שמחה על כך ועל משפחתה. כשאנחנו מדברים על ספריה של אסטריד לינדגרן, הנה כמה מהטובים ביותר לשלוח אותך למסע הפרקים שלך. זהו אחד הספרים האהובים עלי – ספרי ילדים שנכתבו לקוראים צעירים, וככאלה זה הופך לספרי פרקים נהדרים לגיל הרך.

זה בדרך כלל מומלץ לילדים מעט גדולים יותר

אך בהתבסס על התצפיות שלי עם הבנים שלי, אני מוצא שהספר הזה מתאים במיוחד לילדים צעירים בני שלוש. מצאתי שזה משעשע לא פחות לקרוא ולקרוא עבור בנים ובנות בו זמנית, ואני בטוח שזה ספר נהדר לכל הגילאים.

בחירת ספר ילדים היא תהליך של יצירה, מכיוון שלא כל הילדים יאהבו את כולם. המפתח למתן בחירה לילדכם הוא לאפשר להם לבחור את ספרם בעצמם מבלי שיהיה עליהם לבחור בספר תחילה.

חשבון ה- Kellogg Family Family שלך מועבר בחינם למשך 8 שבועות והוא זמין באמזון, בארנס אנד נובל, קובו, אמזון פריים או אמזון קינדל.

יש פורום ספרים מקוון המציע משחקי מועדוני ספרים ושוברי קרח שיעבדו עבור כל ספר

רובע הספרייה מציע מגוון תיקי ספרים בהם ניתן להשתמש יחד עם כותרות נבחרות עבור מועדוני ספרים משלה. כל תיק מכיל דיון על ספרים שתוכלו להחזיק בהם או להשתתף בהם, וכן עותק של הספר שיכול לשמש לדיון.

מועדון ספרים מקוון

הוא אתר המאפשר לך לקרוא ספרים ברשת ולהתבונן לאחור על ביקורות כנות על הספרים. הצטרף למועדון ספרים אינטראקטיבי הזמין באינטרנט והציג ספר קורקיונה של משק בית טוב. מדי חודש אתה בוחר ספרים שאתה קורא לחברי מועדון הספרים שלך, ואז אנו דנים בהם. בכל יום שלישי ראשון בחודש אנו מעלים את הנושא והמחבר להצבעה ומחליטים על הספר.

מועדון הספרים המקוון הוא אתר מבוסס עבור חובבי ספרים, וכרגע אנו מחפשים עבודה בתשלום כמבקר ספרים בכדי לכתוב ביקורות ספרים תמורת כסף. Scholastic הוא אחד ממוציאי הספרים הגדולים בארצות הברית עם למעלה מ -1.5 מיליון מנויים.

תכנית הקריאה העצמאית מציעה אוריינות ולמידה אינטראקטיבית

כולל עיצוב גרפי לספרי ילדים. תוכנית מועדוני הספרים בכיתה היא מעגל ספרותי מסורתי בו קבוצות סטודנטים קוראות את אותו הספר ויש להן אפשרות לדון במחשבותיהן ובתחושותיהן לגבי הספר. מועדוני ספרים הם קבוצות קריאה, המורכבות בדרך כלל מאנשים שקוראים ספרים ומדברים עליהם, על פי נושא או רשימת קריאה מוסכמת. כאשר אתה מארח מועדון ספרים, הקבוצה תורכב ממורים, תלמידים, הורים, עמותות מורים וצוותים אחרים.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן