קוסמטיקאית טובה לחיים טובים

הסטייליסטית של הסלבריטאים ג'נין ג'רמן הייתה בת 24 ורעננה מבית הספר ליופי כשקנתה סלון כושל בלוס אנג'לס בשנת 2006. אֵזוֹר. אתה יכול לעשות הכל בסלון, ולמרות שבוודאי תרוויח מזה, הסטייליסטים הם שבאמת שוברים את הבנק ומעבירים את העבודה והקריירה לשלב הבא. יש הרבה מה לעשות, לגעת באנשים ולעורר יופי, אבל כל זה חלק מזה.

בעלות על סלון אינה שונה בהרבה מעבודה במספרה או אפילו ממספרה כשאתה מנסה להתפרנס

הצלחה בקוסמטיקה כוללת הרבה יותר מזה, וזה לא משנה אם אתה מנהל סלון משלך, סלון פרטי או סלון במשרה מלאה. תשוקה חשובה אם אתה רוצה לעבוד בתעשיית היופי, אבל זה לא הדבר היחיד.

אם אתם מחפשים עבודה המאפשרת לכם לממש את הגאונות היצירתית שלכם ואולי לקבוע את לוח הזמנים שלכם

הקוסמטיקה היא מושלמת עבורכם. יש לך חופש לעבוד מתי וכמה שתרצה, ויש לך אפשרות לבחור מתי ואיפה אתה עובד. אם את אוהבת איפור, שיער וציפורניים, עבודה כקוסמטיקאית תעניק לך את האפשרות להביע את התשוקה שלך מדי יום.
למידע נוסף כדאי לבקר באתר https://morbeauty.co.il

זו מיומנות חיים נהדרת שתוכל ללמוד על ידי בחירה בדרך זו, שלא לדבר על הפיכתך לאדם טוב ועגול יותר. מספרה נהדרת תהפוך אותך לבטוח יותר ביכולות שלך כאדם וגם בכישורים שלך כאמן ומקצועי.

אם אתה רוצה לא רק לסמוך על מזל

אלא לדעת לבחור מספרה טובה בכדי לוודא שאתה מקבל את מראה חלומותיך, המשך לקרוא לקבלת עצות שימושיות ולברר בעצמך. סלונים נמצאים בכל רחבי העולם, כך שתוכלו למצוא את המספרה המתאימה לכם. הדבר הטוב הוא שלרוב הסלונים יש אתרים, כך שתוכלו לראות את גלריית התמונות שלהם, לפגוש את הצוות לפני שאתם מבקרים, לבחון את עבודתם ולקבל מושג טוב כיצד נראה הסלון ומה המחירים. עקוב אחר ההוראות כיצד לבחור "מעצב שיער טוב" ויהיה לך בר מזל מאוד ותוכל למצוא מספרה שתגשים את כל פנטזיות השיער שלך.

אם אתה רוצה להיזהר

עדיף לבקש קודם משהו פשוט ולבקר במספרה שבחרת. אם אתם מחפשים סטייליסט חדש, דשדוש מעט בעבודתם המקצועית ואם אתם רק רוצים מראה טוב, ולא רק "מראה טוב", תוכלו ללכת לסטייליסטים פחות מוסמכים עם עצות טובות. אם אתם כבר בטרקלין ולא מכירים את הצוות, אנא בקשו מדלפק הקבלה להמליץ עליכם.

זה אולי לא נשמע כמו הרבה, אבל סטייליסטים אוהבים לשמוע ממך, במיוחד אם אתה חדש באזור ואינך מכיר את העיר או את הסלון.

אם אתם מחפשים קריירה בתחום הקוסמטיקה, הקפידו לבדוק את הקורסים שאנו מציעים. צרו איתנו קשר כדי ללמוד עוד על סחר במספרות ותחילתה של קריירה מתגמלת בתעשיית היופי.

אם ברצונך ללמוד עוד כיצד להפוך לקוסמטיקאית וכישוריך הייחודיים, ברצוננו לדבר איתך על תוכנית היופי שלנו עם פול מיטשל. אם יש לך אחד או יותר מהמאפיינים האלה, אתה עשוי להיות התאמה מושלמת לתוכנית הקוסמטיקה שלנו.

מומלץ לנסות את מוצרי KB PURE   לטיפול מושלם בעור

תלמד כיצד להסתפר

לתת מניקור ופדיקור, להציע טיפולי בריאות ולבצע טכניקות שונות לטיפול בעור עם התעשייה – מדריכים מנוסים בסביבת סלון מקצועית. אתה תהיה מצויד בכל מה שאתה צריך כדי להיות אמן רבגוני בתעשייה מרגשת זו, כולל תואר קוסמטיקה ממכללה יוקרתית. אם יש לך תשוקה לתסרוקות ואיפור, אין שום סיבה אחרת שתמשיך בקריירה בתחום הקוסמטולוגיה.

למרות שאני לא מרתיע אף אחד לעבוד בתעשיית הקוסמטיקה

אני בטוח שחלק מהסטייליסטים שדיברתי איתם מאחלים שהם ידעו על העבודה הזו לפני שהם היו מעורבים. ביקשתי מאחת מהן, מספרה מקצועית עם יותר מ -20 שנות ניסיון, שתגיד לי את הדרכים והטיפים הנכונים.

לא התרשמתי יתר על המידה מהשירות שקיבלתי

אם כי הייתי מוצא מספרה נהדרת אם לא הייתי חווה כל כך נורא. ניסיתי תסרוקות רבות ומגוונות, בין טבעיות לסגנון טבעי, ומעולם לא הרגשתי שהעובד הקצר מבין מה אני רוצה. בשלב מסוים, זרים גמורים התחילו למעשה לחפש תסרוקות לשיער שלי, ועם דחיפה של חבר ומנטור ותיק, החלטתי להיות קוסמטיקאית בגיל 30.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן