השתלת שיניים עם מחלת חניכיים

אם נתקלת בבעיות לשמור על החיוך המדהים הזה במצב מעולה, אנחנו יכולים לעזור עם שתל שלעולם לא תצטרך להסיר. שתלים יכולים לעזור עם שיניים חסרות או שיניים שניזוקו ממחלה או פציעה. השתלים בצורת שיניים עשויים לשמש לתמיכה בכתרים, גשרים, תותבות או תותבות אחרות.

הליכי השתלת שיניים

בהשתלת הפה אנו מבצעים מספר הליכי השתלות שיניים. אנו עובדים עם מטופלים ותכנון שתלים דנטליים כדי לתת מענה למגוון רחב של צרכי שיקום שתלים פוטנציאליים. ישנם 2 חלקים לתהליך השתלת השיניים:

הפרשה. בתהליך זה, אנו קודחים חור כדי להכיל את השתל, ולאחר מכן מניחים אותו בזהירות. חשוב במהלך תהליך זה להימנע מהפרעה לרקמות הרכות, לכן אנו משתמשים במגוון שיטות הדמיה שונות כדי לשמור על בריאות החניכיים ולהימנע מסיבוכים בחניכיים.

הרחבה. בשלב זה משאירים את השתל במקומו, והחניכיים והרקמות הרכות מורחבות סביבו עד להחלמה, ויוצרים חלל מותאם אישית לכתר שתל (או מעטפת שתל-תותבת) ושיניים חלופיות עתידיות.

צור קשר למידע נוסף על השתלות שיניים. רופאי השיניים הידידותיים והמקצועיים  גאים לספק את כל הספקטרום של ניתוחי פה, רפואת שיניים וטיפול שיקום. אנחנו כאן כדי לעזור למטופלים ולמשפחות לשמור על החיוכים שלהם ולתת לכם את החיוך היפה והמתמשך של חלומותיכם.

"הייתה לי שן שבורה בילדותי, אבל רופא השיניים שלי הוציא אותי מהאומללות שלי והכניס כתר מתכת. ואז קיבלתי פלטה. היה לי אותו רופא שיניים לנצח. תמיד הייתי כל כך מבולבל על זה הפלטה! עכשיו אני יכול לחייך שוב. אני אוהב את החיוך החדש שלי!" –

השתלים הדנטליים הם קטנים ודקים, מספקים פחות גירוי בחניכיים ופחות לחץ על העצם שמסביב. בעוד החניכיים שלך יחלימו באופן טבעי עם הזמן, לעתים קרובות הן נפגעות בזמן שאתה מכניס את הריפוי למקום. אנחנו נעזור לשמור אותם חזקים.

"היו לי ארבעה שתלים, שניים מלמעלה ושניים מלמטה. אני לגמרי שמח. אני גאה שיש לי חיוך יפהפה." – ג'ניפר ממיאמי, פלורידה

השתלת שיניים היא הדבר הקרוב ביותר לשן שאתה הולך לקבל. שתלים יכולים להחזיק מעמד לכל החיים ויכולים לעזור לך להחזיר את החיוך שלך לאחר אחת או יותר שן חסרה, שלמה וחלקית. ואם חסרות לך מספיק שיניים, השתלות שיניים יכולות לספק עבורך מגוון אפשרויות תותבות דנטליות, כולל כתרים בודדים, גשרים, שיניים תותבות, ואפילו שתלים דנטליים קבועים ושיניים נשלפות.

אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק איתך ועם משפחתך על מנת לקבוע את האפשרות הטובה ביותר עבור השתלת שיניים עבור מצבך. מעיצובים מותאמים אישית המתאימים לצורת הפה שלך עד לגודל האישי של השתלים שלך, אנו נבטיח את ההתאמה הנכונה כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

זה הזמן לקבל את כל הטיפול המשקם והתותב שאתה צריך במקום אחד. המשמעות היא פחות ביקורים, פחות צילומי רנטגן וחוויה כללית נוחה יותר באופן דרמטי. אתה גם תהיה בעמדה הטובה ביותר לקבל את הטיפול הטוב ביותר האפשרי עבור השאר

שנית, כמו שיניים טבעיות, השתלות שיניים דורשות חניכיים להקיף את השורש ואת הכתר התחתון. לפני ניתוח השתלת שיניים יש לטפל במחלת חניכיים, מכיוון שדלקת חניכיים עלולה לגרום להתכווצות הלסת ולנסיגת חניכיים, המשפיעה על יציבות השתל הדנטלי המותקן. מחלת חניכיים בשלבים מאוחרים עלולה לגרום לנסיגת חניכיים ואיבוד עצם, מה שמפחית מאוד את האפשרות להשתלות שיניים. אם יש מחלת חניכיים, מטופלי שיניים צריכים לטפל במחלה לפני החדרת השתל לפה.

במקרים אלו של מחלות חניכיים וחניכיים חמורות

לרוב עדיף להסיר את השיניים ולהחליף אותן בשתלים דנטליים קבועים. במקרה של מחלת חניכיים בפה מלא, עדיף להסיר את כל השיניים הטבעיות ולהחליף אותן בשתלים בפה מלא לפני אובדן עצם משמעותי. למרות שאובדן ספונטני של שיניים רפויות עלול להתרחש בחולים עם מחלת חניכיים חמורה, רופא שיניים עשוי להמליץ גם על הסרת שיניים שאיבדו את כל תמיכת העצם שלהן ולא ניתן לשמרן.

אם רופא השיניים שלך בודק את השיניים שלך ואומר לך שמחלת החניכיים התקדמה עד לנקודה שבה התוצאה שלה חסרת סיכוי

אז אתה בהחלט צריך לבחור להסיר את השיניים האלה. זה חשוב מאוד שכן רצועות החניכיים הפגועות יתחילו לפגוע ברקמת העצם מסביב לשיניים החולים ויהיה קשה להשיג השתלות שיניים מוצלחות בעתיד. אם אתה סובל מאובדן עצם נרחב, ייתכן שתצטרך הליך השתלת עצם לפני שתוכל להחדיר שתלים. ייתכן שיידרשו ניתוח חניכיים או טיפול בלייזר כדי להסיר רקמת חניכיים לא בריאה ולהבטיח את הצלחת טיפול ההשתלה הבא.

אם מחלת חניכיים אינה גורמת לכישלון מוחלט של השתל

הדבר עלול להוביל לזמן ריפוי ממושך, דחיית טיפול או אמצעי תיקון למניעת כשל בשתל. מכיוון שנסיגת חניכיים ואובדן עצם שכיחים בחולים עם מחלת חניכיים, לא כולם מתאימים להשתלת שיניים. עם זאת, עם טיפול שיניים מתאים ואולי לאחר ביצוע פעולות מסוימות, השתלות שיניים יכולות להועיל כמעט לכל אחד.

אם אתם מחפשים להחליף את השיניים שלכם בשתלים אך חוששים ממחלות חניכיים

קבעו ביקור ב-KFA Dental Excellence בפארמינגדייל, ניו יורק כדי לראות אם אתם זכאים לאופציה. נשמח להעריך את בריאות הפה הכוללת שלך כדי לקבוע אם יש לך פריודונטיטיס ובמידת הצורך, לספק לך תוכנית טיפול מתאימה כדי שתוכל לשמור על השתלים הדנטליים שלך או להפוך אותך למועמד בר-קיימא בעתיד. לקביעת תור לרופאים שלנו, התקשר אלינו עוד היום בטלפון (309) 837-9985.

מנתח השיניים שלך יקבע אם העצם והחניכיים שלך מוכנים לתמוך בשתלים, ולמרבה המזל, גם אם זה לא מספיק, אתה יכול לקבל השתלות עצם ורקמות כדי להיות מועמדים להשתלות השיניים שלנו בלאס וגאס .
למידע נוסף בתחום של השתלות שיניים באשדוד והשתלת שיניים עם מחלת חניכיים יש לבקר ב- dental-clinics.co.il

בדיוק כמו השיניים הטבעיות שלך

שתלים דנטליים צריכים מספיק רקמת עצם וחניכיים בריאה וסביבה אוראלית בריאה כדי לתפקד. מטופלים החווים כיום את הבעיות הללו נוטים הרבה פחות להצליח בהנחת השתל, שכן השתל פשוט לא ייתמך על ידי חניכיים כואבות ועצם לסת לא מספקת. אם אתה צריך לתקן שן פגומה או חסרה עם שתל, רופא השיניים שלך, בדרך כלל תותב או רופא חניכיים, צריך לוודא שהחניכיים שלך בריאות. השתלים מקצועיים ומנוסים רבים יסכימו שיש לטפל בבעיות בריאות הפה הבסיסיות כמו מחלת חניכיים בשלב מוקדם על מנת להפוך למועמד בר-קיימא להשתלת שיניים.

גם אם חולה במחלת חניכיים אינו מפתח צורה מתקדמת של דלקת חניכיים

יתכן ורצוי להחליף שיניים חסרות או רקובות בשתלים. שתלים דנטליים הם עמודי טיטניום או זירקוניום שיכולים להחליף שורשי שיניים ולתמוך בשיניים חדשות, כגון כתרים בודדים, גשרים ותותבות מלאות. החלף שיניים מרובות: אם חסרות לך יותר משן אחת, שתלים הם מנגנון ההחלפה האידיאלי.

למשל

אם חסרות לך שלוש שיניים ברצף, נוכל להתקין שני שתלים, אחד בכל צד של הרווח, וביניהם כתר, שמתחתיו אין שתל. זה מאפשר לשתל להיראות כמו שן טבעית, וזה בדיוק מה שהמטופלים רוצים. השתל לעולם לא ירקב או ידרוש טיפול שורש וירגיש כמו השן שהייתה שם. שתלים גם עוזרים לשמר את העצם התומכת של השן, שמתפרקת באופן טבעי כאשר שן אובדת.

השיניים עלולות להתרופף או להיעקר כאשר החניכיים ניתקו ואובדן העצם החמיר

אם החניכיים לא נבדקות או מטופלות, דלקת חניכיים עלולה לגרום לפיצול של החניכיים והשיניים, מה שעלול לפגוע בעצם התומכת וברקמות הרכות. מחלות חניכיים, טיפול שיניים לא עקבי, הידוק או שפשוף שיניים וצחצוח אגרסיבי קשורים כולם לנסיגת חניכיים.

למרות ששתלים דנטליים בדרך כלל אינם מתאימים לחולים עם מחלת חניכיים פעילה

הם בהחלט יכולים להפוך לאופציה ריאלית להחלפת שיניים לאחר שרופא השיניים טיפל בהצלחה במחלת החניכיים. ברגע שהרופא שלך יאשר שהחניכיים שלך בריאות וללא מחלות חניכיים, תוכל להתחיל בניתוח השתלה. לאחר הבדיקה, אם אתה צריך שתל, הרופא שלך יכול לקבוע אם החניכיים והרקמות שלך מוכנות לניתוח השתלה. במקרה של איבוד עצם, זה יהיה טיפול חשוב על מנת שניתן יהיה למקם את השתל בצורה בטוחה ומאובטחת.

זה נותן לרופאים שלנו תצוגה תלת מימדית מלאה של השיניים והלסת

מה שמאפשר להם להעריך ביסודיות את מצב העצם התומכת של השתל. בסופו של דבר, רק המושתל שלך יכול לענות על שאלות אלו על ידי הערכת בריאותך הכללית, השיניים, החניכיים וצילומי הרנטגן הדנטליים.

למרות שגורמים אלו יכולים להשפיע על מיקום שתלים דנטליים

נוכחות של דלקת חניכיים לא תמיד שוללת מיד את האפשרות להתקנת שתלים דנטליים. אבל בעוד שתלים מציעים מגוון רחב של יתרונות לחולים בפארמינגדייל, ניו יורק, גורמים מסוימים, כגון מחלת חניכיים, יכולים להשפיע על הצלחתם בטווח הארוך. חולים עם מחלת חניכיים פעילה יצטרכו להתחיל טיפול מוקדם מכיוון שהם עלולים לגרום לסיבוכים להצלחתם העתידית של השתלות השיניים.

הסיבה לכך

היא דלקת חניכיים פעילה עלולה לגרום לסביבה אוראלית לא בריאה, המהווה איום של זיהום לרקמת החניכיים המקיפה את השתל. אם הזיהום מתפשט, תהיה לכך השפעה שלילית על האיכות הכוללת של השתל. אם לא מטופלים, אובדן עצם מתקדם וזיהום עלולים לגרום לכשל בשתל.

מצד שני

דלקת פרי-שתל משפיעה על הרקמות הרכות סביב השתל ומלווה באיבוד עצם. הזיהום עצמו אינו מתפשט לשתל הדנטלי, אך לרוב גורם לבעיות בעצם הלסת, השיניים הנותרות ורקמת החניכיים. כמו דלקת חניכיים, זיהום זה עלול להיגרם מעישון, היגיינת פה לקויה, סוכרת, בעיות נשיכה, הרגלים לא תפקודיים (ברוקסיזם), או חוסר יכולת לשלב את השתל עצמו. מצב זה הוא בדרך כלל תוצאה של מיקרואורגניזמים פתוגניים, אשר ישחקו או יהרסו בהדרגה את החניכיים ואת רקמות העצם הללו.

 

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן