עיצוב כריכה לספר

כאן ב- Lit Hub פירקנו את המגמות הגדולות ביותר של כריכת הספרים בשנה, השווינו כריכות ארה"ב לעמיתיהם בבריטניה ונזכרנו בכריכות האהובות עלינו בשנים האחרונות. הוצאת TCK (www.tckpublishing.com) מחפשת כמה מעצבי כריכה של כוכבי על שיעזרו לעצב את הכריכה לספר החדש שלהם, הראשון בסדרה חדשה. Gurube הוא אתר מצוין שתוכל להשתמש בו כדי למצוא מעצבי כריכות ספרים עצמאיים מכל רחבי העולם.

עטיפות ספרים בהזמנה אישית מציעה מגוון רחב של עיצובים של כריכות ספרים עבור מחברים בהוצאה עצמית ומחברים מכל הז'אנרים

ישנם מספר מעצבי כריכת ספרים ומאיירים שמוכנים לעבוד עבורכם עם אמנות יצירתית. רשימה זו מציעה לכם אפשרות לבחור ממגוון סוגים שונים של עיצוב כריכה מבחינת מחיר וז'אנר.

ניתן לחפש גם מעצבים מוכשרים בעיצוב לוגו ומיתוג

ורוב האנשים שמעצבים כריכות ספרים יופיעו גם בקטגוריית עיצוב גרפי. אם אתם מחפשים אפשרויות שעשויות להיות זולות יותר, תוכלו לרכוש כאן כריכות ספרים שהוכנו מראש. יש לך גם אפשרות לשכור מעצב כריכה מקצועי לספר ההדפסה שלך או להשתמש בתבנית לספר אלקטרוני. בחר באפשרות זמן חלק בצד שמאל בדיוק למה שאתה צריך ובחר מתוך מגוון אפשרויות שונות לעיצוב כריכות הדפסה וספרים אלקטרוניים.

עצב את הספר שלך

הורד תבנית בחינם שתואמת לגודל שלך וגזרה והורד אותו באמצעות התמונות המקוריות. עבור עיצובי הכריכה הבאים התמונה משמאל היא דוגמה לגרסאות הכריכה טיוטות שיוצרים יכולים לבחור לספריהם כאשר הם מפרסמים אותם. ליקטתי את כל רעיונות הכריכה לספרים ושמרתי אותם כאן כדי שתוכלו להראות למעצב הכריכה שלכם

אם אתם רוצים כריכה שמתאימה באמת את הספר שלכם ואת הדמויות שלו

כדאי לכם להזמין מעצב כריכות ספרים מקצועי. אם ברצונכם למכור גרסה מודפסת של הספר, עליכם בהחלט להזמין מעצב כריכות ספרים מקצועי. אתה יכול גם לשקול להעסיק מעצבי כריכה מקצועיים לסוגים אחרים של ספרים, כגון ספרים אלקטרוניים וספרי שמע.

עיצוב מעולה של כריכת ספרים

הוא משהו שעוזר לקוראים שלך לקחת את הספר שלך ברצינות, ואני ממליץ בחום לקחת איש מקצוע כדי להפוך אותו ליעיל ביותר עבור הספרים שלך. מעצב כריכות ספרים נהדר תמיד יחשוב איך להוציא יותר קילומטראז 'מעיצובי כריכה וישכח מהם.

מעצב כריכה טוב יוכל לפתח רעיון כריכה שיעזור למכור את הספר שלך

העסקת עיצוב כריכת ספרים מקצועית אינה ניתנת למשא ומתן אם אתה באמת רוצה למכור ספרים. אם אתה מוציא ספר ומגלה שהמכירות שלך לא מצטברות למרות ביקורות טובות, עליך לחשוב מחדש על עיצוב הכריכה של הספרים שלך. העסקת מעצב כריכות ספרים יכולה להיות יקרה אם תשלמו יותר מדי, ואת הכסף הנוסף שתחסכו תוכלו לבזבז טוב יותר על עריכה ושיווק.

אם אתה מרגיש מבולבל לגבי עיצוב כריכת ספר, אתה תמיד יכול לבקש ממומחה לעזרה. אם יש לך שאלות לגבי כריכות ספרים, שיווק ספרים או נושאים אחרים של עיצוב ספרים, אנא שלח לי דוא"ל.

למרות שאני לא מעצב מקצועי או מעצב גרפי

רציתי לתת לך סקירה מהירה על תהליך עיצוב כריכת הספרים וכמה טיפים וטריקים. בתחתית דף זה תוכלו למצוא קישורים לכמה ספרים העוסקים בכריכות ספרים ותהליכי עיצוב שיכולים לעזור לכם בכוחות עצמם. להלן כמה מעיצוב הספרים האהובים עלי והמעצבים המומלצים, כמו גם רשימת ספרים למכירה באמזון ובארנס אנד נובל.

כדי ללמוד כמה מיומנויות בסיסיות בעיצוב כריכות ספרים, בקרו במדריך הפוטושופ הזה כיצד ליצור כריכת ספר סופרמן בסגנון רטרו. צור כריכת ספר מציאותית בפוטושופ כדי לראות כמה קל יכול להיות כריכת ספרים ועיצוב.

קח 30 דקות לשרטוט את הרעיונות שלך ולמצוא כריכת ספר שתופס את עיניך, כמו כריכת סופרמן בסגנון רטרו או כריכה באטמן מודרנית.

בסופו של דבר

עליכם להחליט כמה אתם רוצים להוציא על עיצוב כריכת ספרים. ישנן מספר דרכים לחסוך כסף בעיצובי כריכה, כגון העסקת מעצב חדש או מעקב אחר עיצוב מבוסס תמונות או מאויר. ראשית, אני ממליץ לבחון את החידון הקצר הזה כדי לגלות כמה יעלה להשיג עיצוב כריכת ספרים מקצועי. הנה כמה דרכים נהדרות להשיג כריכות ספרים איכותיות במחיר נמוך, באמצעות כריכות ספרים שהוכנו מראש. יש ספר אלקטרוני על עיצובי כריכה, אשר גם עושה עבודה טובה בתמחור והשוואה בין סוגים שונים של עיצובים לכריכה.

מעצבי כריכות ספרים זקוקים לעבודות רבות

כדי להסתדר, לא משנה כמה הם גובים, כך ש- Fiverr יכולה לספק מאות לקוחות חדשים למעצבים מובילים מדי חודש. אם תבחר בעיצוב כריכת ספרים, תוכל לצפות שהקונספט הראשון שלך יועבר עם מספר בלתי מוגבל של תיקונים תוך שלושה ימים.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן