עובדים ווירטואליים החל מ2$ לשעה

העוזרים הווירטואליים של Key Takeaways הם עובדים עצמאיים המתמחים במתן שירותי ניהול ללקוחות ממקום מרוחק כגון משרד ביתי. מאחר שעבודה מהבית מתקבלת יותר ויותר על ידי עובדים ומעסיקים, הדרישה לעוזרים וירטואליים מוסמכים צפויה לגדול. הזדמנויות חדשות לעוזרים וירטואליים הבקיאים במדיה חברתית וניהול תוכן, בלוגים, עיצוב גרפי ושיווק באינטרנט נפתחים.

עוזר וירטואלי עובד מרחוק ואינו צריך שולחן עבודה או מקום עבודה אחר במשרד של חברה

הם צפויים לקבל תשלום עבור אספקת ציוד המחשב שלהם, השימוש בתוכנות ושירותי אינטרנט מהירים. עוזרים וירטואליים הם קבלנים עצמאיים של החברה ואינם מקבלים אותן הטבות או מסים כמו עובדים במשרה מלאה בחברה.

בדקתי הרבה חברות עוזרות וירטואליות בעלות נמוכה ואעשה כמיטב יכולתי לחלוק דוגמאות ולהשתמש במקרים עבור רבים מהשירותים

טווח ההופעות מבוסס על רמת $ 5 עד $ 300 ומעלה עבור פרויקטים גוזלים זמן והתמחות. האינטרנט עמוס בעבודות מקוונות המציעות שכר טוב יותר.

הם מציעים אחריות להחזר כספי של 100%

כלומר היא נטולת סיכונים עבורך כיזם. אתה יכול לפרסם משרה בחינם, לראות כמה מועמדים פונים ולאחר מכן לשדרג לחברות עסקית לקבלת אחריות ללא סיכון. לחלק מהחברות יש דירוג A + מלשכת Better Business Bureau ויש להן מדיניות החזר כספי אם אינך מרוצה מהחברה.

כמה אתה משלם לעובדים המרוחקים שלך תלוי בסוג העבודה והמיקום. סוכנות הגיוס שוכרת עוזרים במשרה מלאה שיכולים לעבוד מהבית ב -23 מדינות. אתה יכול לנסות לעבוד במשרה מלאה בסוכנות על בסיס הופעה להופעה.

לעובדים מרוחקים בארה"ב

אתה יכול לצפות לקבל תשלום בין 20 ל 80 $ לשעה, בהתאם לרמת הניסיון והמשימות שבוצעו. אם אינך רוצה לשלם תשלום גבוה כדי לגור במקום המציע שירותים כמו TransferWise, מוטב שתשתמש בהם במקום PayPal. לעובדים מאזורים מרוחקים כמו הודו או הפיליפינים, צפו 5 עד 30 דולר, תלוי מה העבודה.

זה מאפשר למומחי משימות להציע תעריפים לפי שעה

תוכניות המבוססות על משימות מתחילות ב -50 $ לחודש עבור 25 משימות ועולות עד $ 1 למשימה אם אתה מזמין 200 $ לחודש. להלן סקירה קצרה של משכורות העוזרים הווירטואליים לשעה ושנה מהשכר הנמוך ביותר לגבוה ביותר.

הנתונים המסוכמים בטבלה הקלה להבנה הבאה מראים עד כמה ניתן לצפות לתפקידי עוזר וירטואליים משותפים ברחבי העולם (בדולר ארה"ב) (בין אם מדובר במיומנויות מתחילות ומיוחדות

ובין אם צוות מנוסה ומנוסה). הטבלה הבאה מציגה את טווח השכר הנוכחי עבור רוב משרות העוזרים הווירטואליים בארצות הברית. כפי שאתה יכול לראות, הנתונים המדויקים מייצגים את השכר הממוצע של עוזרים וירטואליים לשעה ושנה, המסווגים לפי הניסיון שלהם ורמת הכשירות שלהם.

כשמדובר בעבודות לא מקוונות

אחיות מיומנות מרוויחות הכי הרבה. מכיוון שהדולר האמריקאי מספק מטבע אמין יותר, מורים לאנגלית במזרח אירופה בעלי כישורי טקסט טובים ויכולים לעבוד כעוזרים מקוונים וירטואליים אצל מעסיקים אמריקאים יכולים לקבל תעריף שעתי גבוה יותר ממעסיקים אמריקאים ממה שהיו מרוויחים בכלכלתם המקומית. שירות אמין זמין במחיר של $ 4, ואלו הם החזקים ביותר.

על ידי השתתפות בקבוצות מיקוד, אינך צריך לעשות קריירה מתוך סיוע. מטה מומחה מטה בארצות הברית ועוזריו עובדים ממשרדם במומבאי, הודו.

Vineberg ממליצה לתזמן התקשרויות במשרה מלאה, כך שהעובדים החדשים לא ירגישו מוזנחים. סיוע יכול להיות הזדמנות מעניינת להרוויח כסף נוסף מהבית ללא כל ידע מוקדם. לדברי SideHusl, מושבעים מזויפים מדווחים על קבלת תיק כל שישה חודשים.

רוב הארגונים בתגובה למגיפת נגיף הקורונה עוברים לעבודה מרחוק

מה שהופך את ההצטרפות הווירטואלית לשכירים חדשים לכרחיים. עבור מעסיקים שעושים זאת בפעם הראשונה, זה יכול להיות אתגר לספק חוויית עלייה מצוינת. השינוי נכון חשוב במיוחד עבור עובדים המתחילים בעבודה חדשה מהבית מתוך מחשבה על COVID-19 וצריכים לפגוש מגייסים מוקדם בתהליך הגיוס, אומר ברנט פירסון, מנכ"ל ומייסד חברת Enboarder, חברת טכנולוגיות Onboarding בסידני, אוסטרליה. .

תהליך הגיוס כולל תהליך מיון, בדיקות וקריאות מזויפות. בין אם מדובר בשיחה קרה או בעבודה מהבית, החברה משלמת לעובדיה 25 דולר לשעה, בהתאם לרמת הידע והניסיון שלהם. יש לי רשימה של העבודות הטובות ביותר משירות לקוחות בבית.

Task Assistant

חברת VA חדשה בהודו, נוסדה בשנת 2014 כדי לבצע מגוון עבודות מרחוק. עוזר המשימות מציע ניסיון חינם של 5 שעות המעניק לך 50% יותר זמן פנוי. אם יש התחייבות מתמשכת שאתה רוצה להתחייב עם עוזר המשימות, תוכל לרכוש בלוקים של 10 שעות במידת הצורך.

אם אתה עצמאי ואתה משלם משכורת קבועה, אתה יכול לדלג על שלב 2, שכן מדובר בשכר שעתי. בנוסף, טיפים מעובדי קבע מופצים במאגר תשר תקף לפי MGL C149 SS 152a.

למידע מורחב בנושא של עובדים ווירטואליים החל מ2$ לשעה באפשרותך לגלוש לאתר fillva.com

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן