ספר מתכונים דיגיטלי

כמה מהפוסטים הפופולריים ביותר בבלוג בתוכנית נסבו סביב איך להכין ספר בישול משפחתי משלך. דיברתי על סיבוב דיגיטלי של כרטיסי מתכונים כדי שתוכל לכלול את המקור בספר המתכונים המשפחתי שלך. בפוסט בבלוג זה, אתן לכם כמה טיפים כיצד לעצב דיגיטלית את כרטיס המתכונים שלכם, וכן מדריך שלב אחר שלב כיצד לשלב תמונות משפחתיות בפרויקט ספרי הבישול המשפחתי שלי.

קבל עותק PDF משלך של ההוראות שלמטה ליצירת ספר בישול דיגיטלי משלך וקבל גישה לגירסת PDF של תבנית כרטיס המתכון שלי וכן להוראות שלב אחר שלב

זהו סרטון הדגמה המדגים כיצד ניתן להוריד ולפתוח את התבנית ולשכפל ולערוך את השקופיות לספרי הבישול המשפחתיים.

תוכל גם להשתמש באפשרות המצלמה באפליקציית הנייד Evernote

כדי לצלם תמונה או תמונה של כרטיס המתכון של ספרי הבישול שלך. הקש על מתכון בצד שמאל של שורת התפריטים והקש על "צלם תמונה" כדי לצלם את כרטיסי התצלום או המתכונים לאחסון מתכונים דיגיטליים. אפשרות נוספת היא ליצור את ספרי הבישול באמצעות הכפתור Create Digital Cookbook במסך הבית של המחשב הביתי או המשרדי שלך.

תוכלו לבחור ליצור ספר מתכונים מותאם אישית

מסוג אחד או לשלוח את המתכונים במייל לחברים ובני משפחה, למסור אותם על מקל, לאגד את הספר ולהדפיס איורים ותמונות בציור ידני. כדי להפוך את ספר הבישול הדיגיטלי המותאם אישית שלך לייחודי או לגרסה דיגיטלית של המתכונים המועדפים עליך, בחר מתוך מבחר מתכונים מתוך ספרי הבישול של Evernote שתוכל לקרוא. אתה יכול לבחור פרויקט שדומה לספר בישול מסורתי, כגון כרטיס מתכון עם תמונה או תמונה של כרטיסי המתכון, ספר להדפסה עם איורים או תמונות, או אפילו ספר אלקטרוני.

אם אתה מוצא מתכון שאתה אוהב ברשת

הוסף אותו לכרטיס המתכון והוסף קישור אליו כדי שתוכל תמיד לחזור ולמצוא אותו אחר כך. אם אתה לא רוצה לקחת את המחשב איתך, תוכל גם להדפיס את המתכונים שאתה לוקח איתך מהמטבח. אתה יכול להדפיס אותם כדי לשמור על נייר או בתיקייה ולשלוח את הספר שליקטת כדי לאסוף מתכונים מבני משפחה אחרים. או אם אתה שאפתן, שקול כיצד לכלול את כל המשפחה בספר הבישול המשפחתי האישי שלך.

זו הזדמנות נהדרת עבורך לבדוק כמה מהמתכונים הנהדרים באינטרנט, כמו גם כמה טיפים וטריקים נהדרים שיעזרו לך להשלים את ספר הבישול של חלומותיך.

אל תוותרו על הגרסה החינמית – תקבלו ספריית מתכונים בה תוכלו להוסיף מתכונים משלכם, כמו גם גישה לכל המתכונים בספר.

למעשה

המתכונים הופכים אותו לספר בישול אישי שקל לעיין בו ולחפש בו בכל פעם שמתחשק לכם משהו, גם אם יש לכם מרכיבים מסוימים שצריכים לעבוד בשבילכם. לתכנון ארוחות, יש קופסת מתכונים בה תוכלו להרכיב את כל המתכונים שלכם ואז פשוט לגרור אותם ליום בו תרצו להכין אותם. מתכנן הארוחות בחינם בספר הבישול אפילו נותן לכם את הכלים ליצור תפריט של שבוע. לאחר שאספתם את כל המתכונים שלכם, תוכלו לתכנן את הארוחות השבועיות והחודשיות בלוח השנה שלכם ואפילו ליצור רשימות אוכל פפריקה אוטומטיות עם המרכיבים הדרושים עבור כל מתכון. בפעם הבאה שתמצא מתכון ב- Pinterest ובאמת תנסה אותו, תוכל להשתמש ב- Clipper Web של Evernote כדי לשמור את המתכון בספר הבישול הדיגיטלי שלך. אחד הדברים הגדולים ביצירת ספרי בישול דיגיטליים משפחתיים משלך הוא שנוכל להוסיף אותם בקלות למטבח שלך בכל עת. יצרנו "ספר בישול משפחתי דיגיטלי" משלנו שניתן לערוך ולעדכן בשקפים של גוגל לפי רצונכם.

אינך צריך להוסיף באופן ידני מתכונים לאוסף שלך או לטעון דף אינטרנט שלם כדי לקבל מתכון, מכיוון שאתה יכול פשוט ללכת ישירות כדי לשמור את המתכון באינטרנט באמצעות Web Clipper של Evernote במקום להוסיף ולערוך אותו באופן ידני.

זה יכול להגיד לך את המתכון ממאמרים וסימניות

אבל הממשק קצת יותר מתאים למתכונים. Evernote Food for Android מדגיש את הנקודה בכך שהוא מעודד אותך לצלם ולהעלות מתכונים משלך לספר הבישול האישי שלך. ספר תמונות עם המתכונים של המשפחה שלך הוא אחד המתכונים הפופולאריים ביותר בשוק ספרי המתכונים הדיגיטליים. כשאתה מכין מתכון למשהו פשוט כמו כריך חמאת בוטנים וג'לי, יש לך משהו שתוכל להעביר לדורות הבאים של שפים.

שש תבניות כרטיס המתכונים הצבעוניות המשמרות את המתכונים של המשפחה שלך נכנסות לתיקיית מתכונים או קופסא. לכל מתכון יש קישורים נפרדים להדפסה, כך שתוכלו להדפיס בקלות את המרכיבים וההוראות למנות הטעימות שלכם.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן