ספרים לגיל הרך

שמונה כותרים אלה הם מהספרים הטובים ביותר שתוכלו לקרוא לגיל הרך כדי להכין אותם כדי להקל על הפחדים שלכם כשיוצאים מהקן ומתחילים את מסע הלמידה שלהם. ספרים אלה זמינים במגוון נושאים שיכולים ללמד את ילדכם את כל מה שהם צריכים לדעת על הגן. בואו נסתכל על שמונת הספרים הטובים ביותר לגיל הרך לילדים בגן ומחוצה לו. ספרים אלה לא רק עוזרים לך להכין את ילדיך לגיל הרך והגן, אלא גם עוזרים לך לדבר על מה שאתה יכול לצפות לו ולענות על כל שאלה שיש להם לגבי הלמידה העומדת לפניך.

ילדכם יאהב ספרים אם

הוא נהנה לקרוא להם, והוא ישתדל ללמוד לקרוא. אם ילדכם עדיין זקוק לעבודה מסוימת בטיפול בספרים, קראו כמה טיפים במאמר זה כיצד לטפל בספרים לפעוטות וגיל הרך. כמו כן, בדוק את הסוגים השונים של ספרי ילדים הזמינים בספריה המקומית שלך והבין כיצד הם אוהבים ספרים. מציאת הספר המתאים לפעוט שלך, לגיל הרך או אפילו לפעוט יעזור לשמור על תשומת ליבם בזמן הסיפור. אם אתה מוכן לקרוא לגיל הרך בעצמך, הנה כמה קוראים ראשונים נפלאים שמציעים ספרים לפעוטות, לגיל הרך ואפילו לתינוקות בשנה הראשונה שלהם. יש לנו עוד המון הצעות ספרים נהדרות בסעיף המלצות הספרים באתר שלנו לגיל הרך, והנה רשימה של כמה ספרי ילדים נהדרים הזמינים לפעוט שלך בספרייה המקומית שלך. אם אתה מחפש ספרים לילדים גדולים יותר, עיין בכמה מהספרים האהובים עלינו ברשימה זו, או עיין בספרי האודיו הטובים ביותר לילדים אם אתה מעוניין בנושא מסוים. לבסוף, אנו משתמשים בספרים המוצעים שלנו כדי לשכלל ולעצב את ספרי הגיל הרך הפופולאריים ביותר שלנו, ואתם יכולים להיכנס לרשימת הספרים כדי להוסיף אותם לאוסף של ילדכם בגיל הרך. תן להם כמתנת יום הולדת או מתנה לחג המולד או פשוט התבונן סביב בספרייה שלך. בדוק את רשימת המקומות הנהדרים שבהם אתה יכול למצוא ספרי ילדים בחינם באינטרנט, כמו גם את רשימת הספרייה החינמית שלנו.

הוספתי מספר הרחבות לקבוצת ספרים זו כדי ליצור רעיונות לילדך בבית עם סיומות ספרים.

דובי קטן

הילד שלי אוהב את הסיפור הזה ואני נרגש ללמוד לקרוא לו יום אחד. אני מצפה לספר זה מכיוון שהוא מבוא נהדר לעולם המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה (STEM). אני בטוח שילדכם ייהנה לקרוא אותו וללמוד על נושא שאולי הם לא יודעים עליו הרבה.

אם יש לך ילד צעיר יותר, תוכל לבדוק את צעצועי מונטסורי שלנו לפעוטות בגילאי 15 עד 36 חודשים. הם נהדרים לטיפול שלהם, ואם יש לך ילדים בגיל הרך, אתה לא צריך לפספס את המבחר הרחב שלהם של ספרים, צעצועים ופעילויות.

יש ילדים שיכולים ליהנות מהטייץ שלנו, מהצעצועים ומפריטים אחרים לפני הגן – צעצועים ממולאים שמתאימים לספרים.

אם אתם מחפשים ספר עם נושא משלים, עיינו בסדרת הספרים Munchkins & Moms שמציעות כמה מהספרים האהובים עלינו לגיל הרך.

רוב הילדים יקראו כשיסיימו

אבל בינתיים ההורים יכולים לחשוף את ילדיהם לספרי הילדים הנפלאים האלה. אם אתם מתלהבים מהרעיון של נושא נקודות, עליכם בהחלט לבדוק את סדרת ספרי הילדים שלנו "נקודות ונקודות לילדים" לגיל הרך. זכור כי אנו ממליצים על סט זה לילדים שעוברים מגיל הרך לכיתה א ', שכן הוא גדל עם ילדך ככל שהוא מתפתח. בדוק את העלונים שלנו לילדים כדי לראות מה הם לומדים מדי חודש, כך שתוכל להוסיף את הספרים האלה למה שנלמד בבית שלך!

קידום הדמיון והחשיבה היצירתית כל כך חשוב גם בגיל הגן

שזה בהחלט דבר חיובי לקרוא משהו לילד שלך. אנחנו אוהבים חרוזים, אבל אנחנו אוהבים לחרוג מחרוזים ומעדיפים ספרים שבונים את מוחם של ילדינו. ספרי אגדות מעולים לשימוש בכיתה, מכיוון שהם דרך נהדרת ללמד את ילדיכם מיומנויות כמו קריאה, כתיבה וקריאה.

אנחנו אוהבים לאסוף ספרים המבוססים על נושאים בגיל הרך ותחומי העניין של ילדים

או שאנחנו רוצים למצוא ספרים שנראים לנו מעניינים. מכיוון שילדי הגיל הרך שלנו מעוניינים תמיד במגוון רחב של נושאים, אנו אוהבים להציג ספרים על כל דבר, החל ממדע, היסטוריה, אמנות, מדע בדיוני ופנטזיה למוסיקה ואמנות.

זה לא רק ספר לגיל הרך

אלא אנו יודעים שמדובר במועדף משפחתי שילדות בטח היו רוצות. זו הסט הראשון של ספרי מזג האוויר שלנו ואני חייב לומר שזה עוסק במזג האוויר, לא רק שמש, רוח, גשם, שלג או כל מזג אוויר אחר. אלה ספרי תמונות למתמטיקה לילדים, ולכן מבוא טוב למה הם מתמטיקה, מדע, ספרי מתמטיקה, מדע בדיוני ופנטזיה.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן