מטבעות קריפטו מומלצים

מוקדם יותר השנה, CNBC חזתה כי שוק המטבעות הקריפטוגרפיים עשוי להגיע לטריליון דולר בסוף 2018. ההשקעה מסוכנת מומחים רואים במטבעות קריפטוגרפים אחת מהחלטות ההשקעה המסוכנות ביותר, על פי דוחות צרכנים. לאחר התפוצצות המחירים בשנת 2017 ועליות המחירים האחרונות, מטבע הקריפטו יכול להיות השקעה טובה עבור תיקים רבים עד שנת 2021.

עם מטבעות קריפטוגרפיים חדשים כמו Safemoon, Chia ו- Spring Day, עדכנו את רשימת המטבעות העליונה. עם זאת, ישנם הרבה פרויקטים אחרים של קריפטו ברשימה זו שמעניינים ושווים מבט. לעת עתה, נצמד למדריך שווי השוק לספקי מטבעות מטבעות מובילים.

ישנם אלפי מטבעות קריפטוגרפיים

שרובם בעלי ערך מועט ופוטנציאל לא ברור. למעשה, המטבע הקריפטוגרפי הוא הרבה יותר פגיע מכל השקעה אחרת, עם הערכות ופיחות ענקיים גם עבור המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים. כתוצאה מכך, יועצים רבים ממליצים על משקיעים לדבוק בביטקוין ובאת'ריום ולהעביר מטבעות קריפטוגרפיים קטנים יותר.

ישנם יותר מאלף מטבעות קריפטוגרפיים בשוק שיכולים להשאיר אותך מפונק לבחירה

כפורטל החדשות המוביל למטבעות קריפטוגרפיים, CoinDesk מתחזק את CoinDesk 20, רשימה של המטבעות הקריפטוגרפיים הפופולריים ביותר לרכישה ולמכירה. הרשימה כוללת את כל המטבעות הקריפטוגרפיים, הרשתות ושמותיהם הנפוצים. עכשיו, כשיודעת את כל המידע החשוב להשקעה במטבעות קריפטוגרפיים, הנה עשרת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים לבחירה. אם אתם מתכננים להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים, טיפים אלו יעזרו לכם לבחור בחירה משכילה. לפני שתשקיע מטבע קריפטוגרפי, עליך לדעת כמה דברים על שוק המטבעות ההפכפך.

דונאט מסתפק במספר השקעות מטבעות קריפטוגרפיים וממשיך להכיר את השוק. עשה את המחקר שלך, קרא ביקורות ושוחח עם משקיעים מנוסים לפני שתמשיך הלאה. גיוון הוא המפתח לאסטרטגיית השקעה טובה, וכך גם השקעה במטבעות קריפטוגרפיים.

כמשקיע

הדבר החכם ביותר שאתה יכול לעשות הוא להישאר מחוץ לשוק ולהישאר צעד אחד לפני המתרחש. אם ברצונך להשקיע ברשת או לבצע עסקאות, זכור כי מטבעות קריפטוגרפיים אינם דרך מהירה להתעשר. שים לב גם כי מטבעות קריפטוגרפיים הם סוג נכסים נדיף, לכן השקיע רק את מה שאתה יכול להרשות לעצמך להפסיד.

ביטקוין (BTC)

הוא הכוכב של המטבע הקריפטוגרפי שהגיע לשיא של 64,000 דולר בכל הזמנים באמצע אפריל. המיטב של שנת 2021 הוא נכס דיגיטלי שהוכיח את עצמו כשימושי בפועל ובכך משבש עצום במימון מבוזר (DeFi). הביטקוין עקף את וול סטריט, המגזר בעל הביצועים הטובים ביותר, והידיעה עליו הגיעה ממאות בנקים.

בתור האב הקדמון של כל המטבעות הקריפטוגרפיים

הביטקוין היה המטבע הקריפטוגרפי הידוע הראשון בשוק. מדובר בקריפטוגרפיה הידועה ביותר ובתקן הזהב הנוכחי להשקעות מטבעות קריפטוגרפיים, אשר גדל ביותר מ -1,300% מאז 2017. הביטקוין נהנה משווי השוק הגדול ביותר של כל מטבע קריפטו ונספק נזילות למשקיעים.

ביטקוין

הוא המלך בכל הנוגע להכנסת לקוחות ומוסדות קמעונאיים והוביל את כל שאר המטבעות הקריפטוגרפיים מבחינת קבלה כחנות ערך ואמצעי תשלום. מלך כל מטבעות הקריפטו, הביטקוין, הוא הראשון, בגלל הנזילות והערך הגבוהים שלו. ביטקוין שואף להפוך למטבע דיגיטלי עמית לעמית מבוזר ועולמי ללא רגולציה.

Ethereum היה מטבע החילופי הקריפטוגרפים הראשון שהציג חוזים חכמים המאפשרים למפתחים לפתח יישומי שולחן עבודה ומובייל מבוזרים המופעלים באמצעות טכנולוגיית הבלוקצ'יין

Ethereum שמרה על מקומה בין המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים לאורך זמן עם צוות משקיעים נאמן שמבטיח את הפלטפורמה.

השקיעו את כספכם עוד היום על ידי התבוננות ברשימת מיטב הצפנים 2021

מניות מטבעות קריפטוגרפיים. אלטקוינים הם השקעה מסוכנת בהשוואה לביטקוין, המטבע המוכר הידוע ביותר ותקן הזהב הנוכחי להשקעות מטבעות קריפטוגרפיים, אך יכול להניב תשואות גבוהות בשוקי השוורים. חובבי הקריפטו מנסים תמיד למצוא את הביטקוין הבא או את המטבע הטוב ביותר שהם יכולים לשים עליהם את ידו.

מטבעות קריפטוגרפיים גועשים בשוק המטבעות הקריפטו בקרב קרנות הגידור המובילות בוול סטריט

מיליארדרים, ספקים ודילטנטים, ואילו האיום באינפלציה ומשבר חוב שהולך ומחמיר בשוק המניות גדול מאי פעם לאחר המגיפה. במאמר זה נדון בעשרת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים שלימדן צריך להשקיע בקרנות הגידור. אם ברצונך לדלג על הניתוח המעמיק שלנו של כל אחד מעשרת המטבעות הטובים ביותר, עבור אל 5 מטבעות הקריפטוגרפיים הטובים ביותר להשקעה בקרנות גידור. .

מטבעות קריפטוגרפיים הם השקעה טובה אם ברצונך להתמודד ישירות עם הביקוש למטבע דיגיטלי ופרויקטים וחברות נלוות

אבל, כמו רוב ההשקעות, השקעות קריפטו כרוכות במספר רב של סיכונים ורווחים פוטנציאליים עצומים. להשקעות במטבעות קריפטוגרפיים ופרויקטים של בלוקצ'יין אין המוקד הזהה להשקעות במטבעות קריפטוגרפיים.

קיימים סיכונים מסוימים בשוק הקריפטו שלא נפוצים בשווקים פיננסיים מסורתיים כמו מניות ואג"ח. עם זאת, נראה כי משתמשי הצפנה אינם נרתעים, ורבים רואים שהיתרונות הפוטנציאליים גדולים מהסיכונים.

בחודש אפריל

המטבע הקריפטוגרפי הראשון בעולם הגיע לשיא חדש כאשר מחירו של ביטקוין בשוק הגיע ל -4,724,005 PS4 אך הרגיש את מלוא משקלו של הקריפטוקראש שבא בתחילת מאי. עם שווי שוק של PS523B, הביטקוין הגיע לשווי השוק היקר ביותר, וסלל את הדרך לאחרים. כאן, על פי Coinbase, אנו מסתכלים על שבעת המטבעות הקריפטוגרפיים המניבים ביותר בשוק.

ביטקוין במקור נועד כמזומן דיגיטלי

אך ספקולציות הובילו ליצירת מטבע קריפטוגרפי של ביטקוין קאש, שהוא גרסה של ביטקוין. קבוצה שרצתה שביטקוין יישאר כספי אינטרנט התנתקה מהקריפטו כדי ליצור ביטקוין מזומן. אמנם מחיר הביטקוין היה תנודתי והוא עדיין מטבע מתאים, אך תומכיו של ביטקוין קאש טוענים שזו הייתה הנקודה של הביטקוין מההתחלה.

בכדי לראות עוד מידע בנושא של מטבעות קריפטו – bigshotnews עליך לבדוק ב- bigshotnews.net

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן