מחירי דיור בדרום תל אביב

מחירי הדיור בחלק משכונות תל אביב חזרו לרמות הגבוהות שנראו לפני כמה שנים, כך עולה מדו"ח חדש של רשות השיכון (IHA). לדוגמא, ברבעון הראשון של השנה מחירי הדירות במחוזות תל אביב עמדו על 5.7% בממוצע, לעומת 4.5% בתקופה המקבילה אשתקד.

למידע נוסף על מחירי דיור בדרום תל אביב יש לבקר באתר https://israhouse.co.il/

בפריסה ארצית

מחירי הדירות עלו בכ- 0.53% דלים מרבעון רביעי 2011 לרבעון הראשון של שנת 2012, אך מאז צנחו, על פי דו"ח גוש עציון של רשות השידור. בתל אביב מספר הפריצות למגורים צנח ל -5,387 במחצית הראשונה של 2020, ונבנו 76 דירות בר השגה. מחירי הבתים ירדו בצורה חדה גם בכמה מהשכונות היקרות במדינה, כמו חיפה בגדה המערבית ובאר שבע בדרום תל אביב.

דו"ח גוש עציון של IHA מראה כי מספר הפריצות למגורים לכל 100,000 תושבים בתל אביב צנח ל -1.5 במחצית הראשונה של 2020, לעומת 2.1 ברבעון השלישי של 2011.

בשעה במבט ראשון

נראה כאילו אתה יכול להשיג בית בדרום תל אביב בפחות ממחיר מחיר של דירה דומה בעיר הגדה המערבית. הגודל יכול להשתנות בהתאם לבחירת חדרי השינה, אך דירות תל-ישראל יכולות להגיע לכדי 150 מ"ר והן מהוות התחלה, על פי דו"ח גוש עציון של הרשות.

הסיבה למחירים הגבוהים של בתים בישראל

היא שהם בנויים באזור קטן יחסית בעיר תל אביב עם אוכלוסייה של קצת יותר מ -1.5 מיליון איש. העיר מהווה מוקד בינלאומי לישראל, והיא שוכנת דירות בתל אביב ויש בה מרכז עסקים עמוס. עם זאת, מספר הדירות למכירה בדרום ישראל נמוך מאוד, מה שתומך בדעה כי נכסים אלה הם במחיר מופקע מדי.

השכרת חדר בתל אביב פירושה גם לשתף את כל הנכס בחשבונות חשמל עבור חשמל וגז

הוא נפתח לשותפים לחדר שעובדים ומתגוררים גם בעיר ויש להם קבוצה חדשה של חברים ואנשי קשר. חדרים בטל. אביב פירושה גם הזדמנויות רבות לרשתות ולהתרועע עם אנשים אחרים באזור העניין שלך.

אם מגורים לסטודנטים וחיים בקמפוס אינם העניין שלך

או שאתה מחפש סביבת מגורים עצמאית יותר, ישנן דירות סטודנטים שניתן להשכיר במיוחד לצורך לימודים בעיר. אלה מוזנחים – ויקרים יותר מהדירות הסטודנטיאליות האופייניות – אך הם אופציה נהדרת למי שמעוניין לנצל את המחירים הזולים יותר. היו מוכנים לשלם יותר עבור דירות מרוהטות בתל אביב אם יש לכם עלויות לינה נוספות. הבעלים מצפה שתשמור על הרהיטים שלך ותמצא אותו עבורך.

הסיבה לחיפוש אחר אפשרויות אלה היא שיש מקום להשכרה בתל אביב והסיכוי למצוא אחת היא הרבה יותר גבוה.

לכן

ניתן לצפות למצוא דירת שירות בפחות מעלות השכרת דירה או דירה שלמה בתל אביב, אך עבור בעלי הכנסה פנויה גבוהה יותר, אפשרות קיימא היא להזמין דירה שירות או חדר ליחיד או זוגי בתל אביב. השכרת דירות או דירות שלמות יכולה להיות אפשרות טובה עבור אנשים בעלי הכנסה נמוכה כחלופה זולה יותר. דירות השירות בתל אביב הן מודרניות ומפוארות וכוללות שירותים רבים כמו מטבח, חדר אמבטיה, סלון, מטבח וחדר אוכל. באופן כללי, הסבירות למצוא דירה עם ערך טוב היא גבוהה יותר מאשר לדירה טיפוסית עם חדר שינה אחד. בנוסף, בדרך כלל זול יותר להוציא יותר בחודש מאשר למצוא דירה עם חדר שינה אחד במחיר סביר או דירה יחידה לאדם עם הכנסה נמוכה. בנוסף להזדמנויות הנ"ל לאנשים בעלי הכנסה נמוכה בדרום ישראל, קשה גם להשיג דמי שכירות בתל ישראל.

דירות כרם האתימנים הן הזולות בתל אביב

אם כי הן גם הקטנות ביותר, והן משתנות בגודלן מחדר שינה אחד לשני – חדר שינה לשלושה חדרי שינה. גיוון הוא רק אחד מהדברים הרבים שהופכים את תל אביב למקום נהדר לחיות בו, אך הוא משתנה מעיר לעיר ושכונה לשכונה ואפילו מעיר לעיר. בתל אביב יש כמה מערכי הקרקע הגבוהים ביותר במזרח התיכון, ויגדלו בביקוש ובערך ביחס לשאר מדינות ישראל בשנים הבאות ככל שהאוכלוסייה והגידול הכלכלי יתקבלו. ליפו ערך קרקע גבוה במיוחד והיא ייחודית בישראל בניגוד לערים מעורבות אחרות. צפון ומרכז תל אביב שונים לחלוטין מדרום תל אביב, כפי שמוצג במפה 1. מחירי הנדל"ן בתל אביב צפויים להישאר גבוהים משמעותית ולעלות מהר יותר מאשר בערים אחרות כמו ירושלים, ירושלים וחברון, או לעלות מהר יותר מאשר בכל עיר אחרת פרט לירושלים או לירושלים.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן