מהו ריקוד טנגו?

אחד הריקודים המרתקים ביותר, הטנגו, הוא ריקוד סלוניים חושני, שנוצר בארגנטינה ובאורוגוואי בסוף המאה ה -19 ובתחילת המאה העשרים. הריקוד המקורי נשמר עד היום והוא עדיין רקד במדינות רבות ושונות בעולם, ומתפתח בהשפעת תרבויות אפריקה ואירופה. במאמר זה אנו מסבירים את ההיסטוריה של הריקוד הזה וכמה מטרות בולטות ללמוד טנגו. בחוגי הטנגניזם, הטנגי האותנטי נחשב לצורה שרוקדים במקור מארגנטינה לאורוגוואי ואז לארצות הברית.

אל מונדו

הוא ריקוד פופולרי שמקורו באמצע המאה ה -19 וירד מקנדומבה הבנרה מילונגה (טנגו של אנדלוסיה). כיום, הטנגו האורוגוואי מלווה בז'אנר מוסיקה בשם "טנגו מילונגה" או "קורטה אי קוויברדות", שמקורו בהשפעת התרבויות האפריקאיות והאירופיות על המחול.

טנגו רוקדים לסגנונות שונים של מוזיקת טנגו

כולל מסורתית, נובו ואלטרנטיבית. בנוסף לטנגו המסורתי, ישנם שני סוגים אחרים של טנגו, אותם רוקדים במילונגות (ריקודים סלוניים): אל מונדו וקנדומבה הבנרה מילונגה, שניהם מאנדלוסיה, ספרד, בסוף המאה ה -19 ובתחילת המאה ה -20 בהתאמה, אך פופולריים יותר באורוגוואי מאשר באזורים אחרים בעולם. ובנוסף לחוטיני המסורתית, ישנם שני סוגים אחרים של ריקודי "חוטיני" במילונגה, או "ריקודים סלוניים", שהופכים לריקוד.

ישנם סגנונות שונים לתיאור סוגי הטנגו השונים שרוקדים במילונגה (ריקודים סלוניים)

מילונגה היא ריקוד סלוני, מעין "ריקוד טנגו", ואין מיקום סגור בשום דרך אחרת , כמו בריקודים סלוניים. ישנם מספר סגנונות שניתן לתאר, "מילונגה", "ריקוד חברתי" אחר או "סוג של טנגו", והוא הרבה יותר אינטימי מהטנגו המודרני. החוטיני הארגנטינאי מתאים מאוד לרקוד במסגרת קטנה, אך הוא שונה משמעותית מסוגי הטנגו.

טנגו ארגנטינאי רקד על ידי שני אנשים בחיבוק שיכול להשתנות בין פתוח לסגור, כששני הרקדנים נוגעים בחזה לחזה.

הריקודים החברתיים של הטנגו מבוססים על תנועות מאולתרות ועליך לכבד את בן / בת הזוג שלך ואת הרקדנים האחרים על הרצפה

בטנגו נואבו חיבוק הריקודים יכול להשתנות במהלך המילונגה, וריקוד על המילונגה מחייב את היסודות של הטנגו, אך אין זה כמו לרקוד במועדון ריקודים או במועדון בבואנוס איירס, ארגנטינה או ארה"ב. כמו בטנגה נונבוס, ניתן לשנות את זה במילונגאס, כמו גם במועדוני ריקודים ומועדונים אחרים בארגנטינה. בניגוד לגווארה, טגואגוארו, גוגנהיים או מועדוני ריקודים אחרים כמו ניו יורק, ריקוד במילוגואי אינו מצריך את יסודות הטנגו. ובניגוד ללוצ'ה ליברה, פונטה גורדה, באחה קליפורניה וריקודים אחרים במקסיקו, ריקודים באטקמה, מקסיקו או במקומות אחרים באמריקה הלטינית אינם יכולים להשתנות במהלך הריקוד בנוסבו. —- הלבוש של רקדני הטנגו חשוב מכיוון שהוא משפיע על המשיכה הוויזואלית של הריקוד, שכן רקדנים מקדמים את האלגנטיות והמיניות שלהם על ידי ביצוע שגרות ריקוד חוטיני נלהבות כשהם לובשים בגדים חושפניים ונעלי עקב. זה מראה שאתה לא רק שם כדי ליהנות מהריקוד, אלא גם יודע שטנגו עוסק ברגליים של נשים. מי שלומד לרקוד טנגו מתנהג כמו המבקרים, שמקבלים תובנה מה הופך את המוסיקה והריקוד לפתות כל כך.

זה לא נדיר שרקדן טנגו מבלה סוף שבוע שלם או יותר בריקודים מעט או ללא טנגו ורוקד בשעות הלילה המאוחרות

לחוטיני בהחלט יש צליל מפתה והוא הסיבה בכלל לבואנוס איירס. ריקודי טנגו ורכבת ההרים של חוויות ורגשות המלווים אותם באירועים החברתיים שלהם. אם אתה יודע על כך, אבל רוצה לקחת את הכישרונות שלך למקום אחר, אנו ממליצים לך לבדוק כמה ממועדוני הלילה בניו ג'רזי המציעים "ערבי טנגו" מיוחדים.

טנגו

הוא אחד מריקודי השותפים המפורסמים ביותר, המדגיש את היחסים בין הרקדן לבן זוגו ודורש קשר הדוק ותשוקה בין שני הרקדנים. ריקודי טנגו מבוצעים על ידי גברים ונשים כדי לבטא אלמנט של רומנטיקה באמצעות התנועה המסונכרנת שלהם. אנו יודעים שריקודים מוגדרים כ"יחידת חוטיני ", וזה מה שהזוג הופך כשהם רוקדים ביחידה.

התואר ניתן לגבר או לאישה על ידי רקדני טנגו אחרים השולטים בריקוד ומגלמים את מהות הטנגו

מילונגה יכולה להתייחס לסלון ריקודים בו ריקוד קודם לריקוד ובו אנשים רוקדים או "רוקדים" את הטנגו. אופן רקדת הטנגו מאופיין בתנועתו הרכה והחלקה. היא נגזרת מהמוזיקה שנכתבה 2-4 פעמים ונרקדת ב"תבנית הטנגו "שלה.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן