כמה עולה הדברה נגד ג'וקים

לכן, אם אתם מנסים לענות כמה עולה הדברה לג'וקים, עליכם לשקול האם אתם רוצים שכל הדירה תטופל בו זמנית, או אם אתם זקוקים לביקורי הדברה מרובים. מה שאתה משלם עבור הדברת מקקים מקצועית תלוי בסופו של דבר בגודל הבית שלך, בגודל הנגיעות ובסוג הג'וק.
למידע נוסף אודות כמה עולה הדברה נגד ג'וקים וכמה עולה הדברה נגד גוקים באפשרותך לגלוש לאתר kesem-hadbarot.co.il

העלות של הדברת מזיקים להדברת תיקנים נעה בממוצע בין 150 ל-450 דולר

כאשר רוב בעלי הבתים משלמים בסביבות 300 דולר עבור הדברת דבק ופיתיון הדורשת שני ביקורים. לפי HomeAdvisor, אתה יכול לצפות לשלם בין 100 ל-400 דולר עבור טיפול בודד בג'וק, עם עלות ממוצעת של כ-150 דולר. אם אתה מתמודד עם נגיעות ג'וקים רצינית הדורשת זמן ומשאבים נוספים, הטיפול עשוי לעלות עד 6,000 דולר.

כמו במוצרי הדברה רבים אחרים

ניתן לדאוג לחברת הדברה לריסוס ג'וקים מדי חודש או כל חודשיים. בהתאם לחברת ההדברה שאתם שוכרים, עלות הטיפול בביתכם פעם בשנה היא כמו עלות הטיפול החד פעמי. טיפול ההדברה השנתי הוא הקרוב ביותר לטיפול חד פעמי, והעלות לביקור נעה בין 250$ ל-475$. כאשר תצטרכו להרחיק מזיקים בבית, תגלו שעלות ההדברה תלויה באפשרויות טיפול שונות.

הזמן שלוקח למדביר להעלים ג'וקים תלוי בגורמים רבים

ביניהם חומרת הנגיעות, גודל הבית ושיטת הטיפול המועדפת. משך הזמן הנדרש להעלמת ג'וקים תלוי בסוג הג'וק, חומרת הנגיעות ושיטת ההדברה בה נעשה שימוש, אך תהליך זה אורך פעמים רבות מספר חודשים, והבדיקות לאחר מכן נמשכות מספר שנים.

עלות הריגת ג'וקים תלויה בסוג הג'וק

חומרת הבעיה והמיקום שלך. עלות הריגת ג'וקים תלויה בגורמים רבים, לרבות השטח המטופל, השיטה בה נעשה שימוש וחומרת ההידבקות. סוג המזיק, חומרת הנגיעות ושיטת ההשמדה הם הגורמים העיקריים שקובעים כמה יעלה להיפטר מהמזיקים הפוקדים את ביתכם.

כפי שצוין קודם לכן

ישנם מזיקים שאינם נוחים יותר מאחרים שיש לטפל בהם, ולכן עלות הלוחם תשתנה מאוד בהתאם לסוג המזיק. גורמי עלות הגנה מפני מזיקים ביתיים נפוצים כגון עכבישים, ג'וקים ונמלים היא בדרך כלל מרכיב סטנדרטי בתוכנית הדברה, אך הדברת מזיקים כגון טרמיטים ומכרסמים תגדיל את העלות ככל שיש צורך במוצרים ובטכניקות טובות יותר. חלק מהטפילים הרבה יותר קל להיפטר מאחרים, כך שהאמצעים להרוג אותם יעלו פחות. שכירת מדביר לטיפול במזיקים בחוץ תעלה בין 50$ ל-200$ לטיפול.

בעיות מזיקים אלו יהיו הרבה יותר יקרות מאשר נגיעות פני השטח

מכיוון שהלוחם שלכם יצטרך להרוס קירות או מבנים אחרים כדי להגיע למזיקים. עלות החיטוי של קוטלי חרקים וג'וקים תהיה תלויה במידה רבה בכלים המשמשים כדי למנוע מג'וקים לחזור לביתכם. עבור נגיעות חמורות יותר, תזדקק למספר טיפולים אחרים כדי לוודא שהג'וקים נעלמו לחלוטין.

מחירי הדברה עבור נגיעות תיקנים יכולים להגיע עד 1200$

אבל אתה יכול להיות בטוח ב-100% שלא תראה חרקים במטבח שלך לאחר מכן. כדי למנוע את הבעיה ולצמצם את עלויות הטיפול, התקשרו לשוטר מזיקים כאשר אתם רואים לראשונה ג'וק. בדיקה מקצועית היא הצעד הראשון להיפטר מג'וקים.

בדרך כלל הליך זה מתבצע בביקור הראשון של המדביר על מנת שיוכל לחשב את עלות הכלי הזה עבור המקרה שלך

את מספר הביקורים וההליכים, וכן לבחור את שיטת הריגת התיקנים שתעבוד מהר. ולספק את האפקט הטוב ביותר. תהליך ההדברה של נגיעת תיקנים קטנה עולה בין 100$ ל-150$.

כמו ברוב בעיות המזיקים

כנראה שתוכלו להתמודד עם נגיעות חיפושיות קטנות בעצמכם אם תמצאו ותסירו את הקן. מניעת התפשטות תסייע בעיקר בהפחתת עלויות ההרס אם או כאשר מטוס קרב דופק על דלתך. אבל נגיעות גדולות יותר הדורשות ביקורים מרובים או אסטרטגיות חיסול שונות יכולות להוסיף לעלות הלוחם. מדבירים מקצועיים רבים מרססים גם נגד חרקים אחרים כמו טרמיטים, פרעושים, נמלים וצרצרים תוך כדי טיפול בג'וקים.

אם אתה מקווה לשמור על מזיקים אלה בשליטה, אתה צריך לקבוע פגישות קבועות עם קבלן מקצועי. יתכן שתרסיסים ללא מרשם לפשפשים וג'וקים אינם יעילים, אולם על מנת לבצע עבודה ארוכה ויסודית להעלמתם, ניתן לשקול להיעזר בשירותי מקצוענים.

מדבירים רבים נוטים להשתמש בשילוב של טיפולים שונים בביתכם לקבלת האפקט הטוב ביותר

בעוד שאחרים עשויים להציע לכם מחיר טיפול השווה לעלות פצצת ג'וקים. נסביר יותר בסעיף הבא, אך קחו בחשבון שגם טיפולי ג'וקים משתנים מאוד במחיר. מצאנו שעלות הרג תיקנים יכולה להיות שונה גם משירותי ההדברה בהם משתמשים. העלות הממוצעת של הרג תיקנים תלויה במספר גורמים.

עלות מדביר ג'וקים של כל חברה משתנה בהתאם לחוזה או לדרישות השירות

המחירים עבור מדבירי ג'וקים משתנים מחברה לחברה, אך אתה יכול לצפות לשלם בין 50 ל-300 דולר עבור טיפול. העלות הממוצעת של מדביר ג'וקים מחושבת בדרך כלל על סמך שטח הרצפה הכולל, מספר ומורכבות הנגיעות במשרד או בבית פרטי. בהתאם למספר גורמים, כולל סוג המזיק איתו אתם מתמודדים וגודל הבעיה, אתם יכולים לצפות לשלם בין 120 ל-275 דולר כדי למגר מזיקים וחרקים נפוצים בביתכם או בסביבתו.

ביקור מדביר מקצועי יכול לעלות אפילו 500-700 דולר אם צריך לנקות בית שלם

בדרך כלל, בדיקה וטיפול חד פעמיים עולים 150-200 דולר בבית עם שני חדרי שינה. ביקורים ראשוניים עולים בדרך כלל בין 85 ל-190 דולר, תלוי בטיפול בו מחליטה ההדברה להשתמש לאחר הבדיקה. לפעמים הביקור הראשון הוא רק בדיקה, שיכולה לעלות 50-100 דולר.

העלות של הדברת מזיקים או מדביר ג'וקים חד פעמי תלויה בסוג הנמלה או הג'וק שאולי יש לך, בין אם זו נגיעת ג'וקים בגרמניה או בארה"ב, וברמת ההידבקות בה אתה נתקל במתקן ועלול דורשים שירותים נוספים. לנסוע בתוספת תשלום.

עלות הריגת ג'וקים נעה בין 100$ ל-400$ לטיפול סטנדרטי

אם יש לך בעיה רצינית, ייתכן שתצטרך תוכנית טיפול ארוכת טווח, וזה יעלה הרבה יותר מביקור חד פעמי להרוס. סוג הטיפול ישתנה בהתאם לביתכם ולסוג הבעיה בה אתם מתמודדים. תיקנים שונים דורשים גישות שונות, אך ישנם מספר כלים וטכניקות בסיסיות שכל שירותי הדברת תיקנים מקצועיים משתמשים בהם כדי להרוג תיקנים.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן