הסכם גישור בין בני זוג

גישור גירושין הוא תהליך בו בני זוג מתגרשים מנסים לנהל משא ומתן על חוזה גירושין מקובל בעזרת צד שלישי ניטרלי – מגשר. מאמר זה מבהיר 5 מיתוסים נפוצים על גישור גירושין כדי לעזור לך להבין טוב יותר כיצד מגשרים לגירושין בניו יורק יכולים לעזור לבני הזוג להשיג פרידה המתאימה ביותר למשפחה.

תהליך הגישור כולל מגשר ניטרלי שעובד בשיתוף פעולה עם שני בני הזוג

כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית לגירושין. אם אין הסכמה בין בני הזוג שברצונך להמשיך בתיווך, המגשרים ישמשו כצדדים שלישיים חסרי פניות כדי להקל על הסכם בין בני הזוג המכסה את כל היבטי הגירושין.

לאחר שהזוג הגיע להסכמה

המגשר יכין פסק דין על פירוק הנישואין, שייכלל בהסכם בין בני הזוג. לאחר חתימת ההסכם הסופי (המכונה גם הסכם הפירוד) על ידי שני הצדדים ועורך הדין לגירושין, שני בני הזוג יגישו את הסכם הפרידה ותצהירים כספיים לבית המשפט.
כדי לקרוא עוד בנושא של הסכם גישור בין בני זוג ועורך דין לדיני משפחה מומלץ להעיף מבט ב- benyair-law.co.il

ההסכם על פרידה

הוא הבסיס לנישואין, ואם בני הזוג יחליטו על פירוק הנישואין לחלוטין באמצעות גירושין ללא עוררין, המגשר יגיש אותו כפסק גירושין "לא מעורער" לבית המשפט לאחר ששני בני הזוג חתמו זה. אם הליך הגירושין יתגלה לניהול, הסכם גירושין חוקי ייחתם על ידי שני הצדדים.

גישור

הוא אלטרנטיבה טובה להתדיינות משפטית אם התהליך מתנהל בצורה חלקה ובני הזוג אינם צריכים להתמודד ישירות זה עם זה. אפשרות נוספת היא למצוא מגשר שיתווך עבורך, כך שלא תצטרך להגן על זכויותיך ולוודא שאתה עדיין מקבל הסדר הוגן, אך עליך לעבוד תמיד עם עורך דין בעל ניסיון במשא ומתן לגירושין. לאחר שהושג הסכם בין בני הזוג, המגשר מכין הצהרת הסכמה, אשר מוגשת לאחר מכן לעורכי הדין המתאימים.

אם לא ניתן להסכים על שום דבר במהלך הגישור

יש לערוך הסכם גירושין או פרידה על ידי עורך דין או מגשר ולהשיג פתרון מלא של כל הנושאים המצטברים. אם לא הושגה הסכמה במהלך הגישור שהורה בית המשפט, המגשרים ידווחו לבית המשפט כי לא הושג שום הסכם. בתום גישור גירושין מוצלח, שני בני הזוג מגישים מסמך הקובע את ההסכם. לאחר סיום הגישור, עורכי הדין של בני הזוג הגרושים והמגשר יכינו מסמך נוסף המתעד את הנושאים המרכזיים המוסכמים.

לאחר שהושג הסכם במהלך הגישור, על ההסכם להיחתם ולחתום על ידי שני הצדדים. המגשר יכול להיות או לא יכול להיות עורך דין, אך הסכם הגישור ניתן לאכיפה. אם בני הזוג מסכימים להסדר, יכול מגשר לשנן את ההסכמים, תלוי איזה מגשר מונה.

הסכם גירושין קובע בכתב את מה שבן / בת הזוג לשעבר / ה / עתיד / ה שלך הסכים וניתן למסד על ידי בית המשפט

הסכם פרידה (ליתר דיוק, "הסכם הפרדה" או "הסדר נכסים") הוא חוזה בין בני הזוג המסדיר סוגיות משפטיות וכלכליות לפני מתן פסק הדין. אם ביצעת את הסדר הגירושין, עליך להופיע בבית המשפט כדי להשלים את הגירושין שלך. כמה זמן לוקח להשלים את גישור הגירושין תלוי באיזו מידה השותפים שלך מסוגלים להסכים על הסכם משפטי. כמה זמן הגישור יהיה תלוי בעיקר בתוצאה של הליך הגירושין ובאיזו מידה כל אחד מבני הזוג מסוגל לנהל משא ומתן על תנאי הגירושין בעזרת מגשר.

אמנם גישור

הוא בדרך כלל הצעד הראשון לאחר הגשת תביעת גירושין בכדי להניע את הכדור, אך גישור מוצלח יכול להימשך מספר פגישות כדי להגיע להסדר גירושין סופי (המכונה גם הסכם פרידה). הליך גישור הגירושין יכול להיות כה מורכב עד כי יש צורך לנהל משא ומתן להסכם מלא והוגן. עורך דין גירושין מנוסה יכול לעיין בהסכם הגישור ולוודא שכל התנאים המוסכמים מנוסחים בצורה ברורה. מגשר אחראי תמיד יעודד את בני הזוג בגישור כי יועץ משפטי או עורך דין יבדוק מסמך גירושין סופי לפני חתימתו.

גישור גירושין מצליח כאשר שני בני הזוג מבקשים באופן פעיל להסדר בתום לב, על פי האיגוד האמריקני לחירויות אזרחיות (ACLU).

בדרך כלל מקלים על התהליך על ידי מגשר מקצועי העובד עם שני בני הזוג למשא ומתן על הסכם לטובת טובתם ששני הצדדים יכולים לקבל

בגישור גירושין, כל אחד מבני הזוג נפגש עם מגשר שהוא צד ג 'ניטראלי ובכוחו למצוא פיתרון לכל הנושאים שייפתרו. למרות שהסכם גישור אמור להימשך שלוש שנים לפחות, או אפילו שנתיים לאחר הגירושין, יתכן שיהיה זמן בו בן הזוג לשעבר מפר את תנאי ההסכם. אם אתה מאמין שאתה ובן זוגך יכולים להסכים על תקופת הסדר הגירושין, קל להגיש בקשה לגירושין ללא טעויות.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן