ההיסטוריה של הטלפתיה

מבוא:

ההיסטוריה של הטלפתיה היא נושא שנחקר במשך מאות שנים. עם זאת, ההבנה המודרנית של טלפתיה מגיעה מעבודתו של ניקולה טסלה. טסלה היה ממציא, מדען וקוסם שפיתח טכנולוגיות חדשות שעזרו לנו להבין את הקשר בין המוח למכונה.

מהי טלפתיה.

טלפתיה היא היכולת לתקשר עם אחרים באמצעות מחשבות. זה שימש במשך מאות שנים על ידי שמאנים, מורים ואנשי מקצוע אחרים כדי לחלוק מידע וידע.

היסטוריה של טלפתיה

טלפתיה נודעה לראשונה לציבור בשנת 1842 כאשר היינריך הרץ ערך מחקר על שדות האנרגיה של המוח האנושי. הרץ גילה שתדרים מסוימים של אנרגיה מסוגלים לשלוח מסרים למרחקים גדולים. תגלית זו פותחה מאוחר יותר לטלפתיה על ידי מישל איירו ופול ריקו בשנות ה-20.

כיצד פועלת טלפתיה.

טלפתיה פועלת על ידי שליחת גלי אנרגיה דרך המוח שלך. גלים אלה יכולים להישלח ישירות לאדם אחר או שהם יכולים לעבור דרך מתווך כגון מתרגם. לאחר מכן, הגלים מתקבלים על ידי המקלט ומנתחים אותם, ומאפשרים לך לתקשר עם אחרים באמצעות המחשבות שלך בלבד.

האם יש כוח של קריאת מחשבות?

טלפתיה היא היכולת לקרוא מחשבות מאדם אחר. ישנם אנשים המתהדרים ביכולת הזו כמו לדוגמה קוסם, אמן חושים וקוסם. יש המאמינים שאולי יש להם באמת כוח לשלוט באנשים אחרים. יש טענה שטלפתיה יכולה אפילו לקרוא את העתיד של האדם, או אפילו לדעת מה מישהו חושב בלי לומר מילה. אין הוכחה מדעית התומכת בטענות אלו, אך הן פופולריות בקרב חלק מהמנטליסטים.

האם יש כוח של טלקינזיס?

נושא זה פחות ברור מהנושא הראשון, מכיוון שהוא יכול להיות בעל משמעות שונה לאנשים שונים. מקובל בדרך כלל שניתן להשתמש בטלקינזיס כדי להזיז חפצים או יצורים, אם כי זה לא תמיד המקרה – למשל, אם אתה מנסה לדחוף מישהו מהחלון עם המוח שלך). עם זאת, חלק מהמנטליסטים מאמינים שלטלפתיה יש גם את היכולת לשלוח מחשבות ורגשות דרך שדות אנרגיה או מסרים (הנקראים לפעמים "רעידות") שיכולים להתקבל על ידי אחרים מבלי להיאמר בקול.

סיכום

אין כוח של קריאת מחשבות או טלקינזיס, אבל יש כוח של תקשורת. טלפתיה היא היכולת לתקשר עם אחרים דרך המחשבות שלהם. כוח זה היה בשימוש על ידי אנשים במשך מאות שנים, ויש הסבורים שיש לו מגוון של יכולות שחורגות רק מתקשורת נפשית. יש אנשים המאמינים שיש עוצמה של קריאת מחשבות מכיוון שהם חוו זאת באופן אישי. בהחלט יש פוטנציאל לשימוש בטלפתיה בעניינים משפטיים ובתחומים אחרים שבהם איסוף מידע יהיה חשוב. עם זאת, יש צורך במחקר נוסף לפני שניתן יהיה להסיק מסקנות לגבי כוח זה.