הדפסת ספר תמונות

בין אם אתה מנסה להדפיס ספר תמונות לחופשה האחרונה של משפחתך או לתעד את המסע הגאה שלך בעולם הצילום, יש כמעט כל סוג של ספר תמונות שאתה יכול לדמיין. אם אתה קצת מקצוען בספרי תמונות ויש לך את הזמן להיות קצת יותר נועז, ל- Mixbook ו- Snapfish יש כמה אפשרויות התאמה אישית נהדרות. Vistaprint היא אחת האפשרויות הפופולריות והפופולריות ביותר לספרי צילומים שתרצו לשקול, ומציעה מגוון רחב של אפשרויות לכל דבר, החל מסרסרות ספרי הצילום שלכם וכלה בהתאמה אישית שלהם בהתאם לצרכים שלכם.

זה קל מאוד ומהיר לשימוש

ותוכלו בקלות להתחיל ולהשלים ספר צילום בפגישה אחת. אם יש לך זמן – לחץ להרכיב ספרי תמונות, Snapfish עשוי להיות מושלם בשבילך. חלק מהכלים ליצירת ספרי תמונות מקוונים הם פחות אינטואיטיביים ולא בהכרח ניתנים להתאמה אישית כמו מה שהתחרות ברשימה זו מאפשרת, אך הם עדיין אפשרויות נהדרות.

זה כמה זמן לוקח להדפיס ולשלוח את ספר הצילום שלך

ספרי הפוטו מודפסים תוך 2-3 ימי עבודה ונמסרים ביום ההדפסה. תלוי בספר התמונות שאתה מזמין, אתה יכול גם להזמין ספרי תמונות בהתאמה אישית, אך איכות ההדפסה תלויה בך. זאת על מנת להבטיח שהתמונות של טלפון המצלמה שלך מאובטחות פיזית וכוללות הפקה ושליחה בכל עת.

יצירת ספרי תמונות עם Mpix יכולה להיות מהנה ויצירתית אם אינך מתוסכל ממגבלות התוכנה. אם כן, יכול להיות כיף להכין ממנו ספר תמונות, להיות יצירתי ודרך נהדרת ליצור קשר עם חברים ובני משפחה.

כשמדובר בשירותי ספרי הצילומים הטובים ביותר

אתה רוצה לוודא שאתה בוחר בחברה שמדפיסה ספרי צילומים נהדרים למראה, כזו שמקלה על כמה שיותר לעצב משהו לטעמך. הנה פרופיל של כל סוג של מדפסות, שמראה את נקודות החוזק והחולשה שלהן בייצור ספרים פוטו של האמנויות. למידע נוסף על הסוגים השונים של הדפסי הפוטבוקס הזמינים עבור Mpix והודיע לנו איזה מהם מתאים ביותר לצרכי ההדפסה שלך על ידי השארת תגובה למטה.

קבל ספר תמונות בחינם בכל חודש, עשוי מתמונות שצולמו מהטלפון שלך, כל שעליך לעשות הוא לשלם עבור משלוח. כל התמונות מודפסות בעבודת יד – על נייר מוהוק וניתן להעלות את כל התמונות לספרי הצילומים שלך מבלי אפילו לשמור אותן ב Shutterfly.

אם אתם מחפשים ספר מותאם אישית במיוחד

כדאי לכם לבחור יצרן אחר של ספרי תמונות מרשימה זו. אם אתה זקוק רק לכמה עותקים של ספרי הצילום שלך וזה מתאים לך היטב, תוכל להשתמש במדפסת ה- POD. זו ככל הנראה האפשרות הטובה ביותר להדפסת ספרי תמונות אם יש לך רק לבן ואין אפשרויות צבע או סגנון אחרות. אפשרויות ההדפסה נראות מעט מוגבלות, אך זו עדיין אופציה נהדרת לאלו מכם שיש להם המון תמונות.

אם אתם מחפשים ספר תמונות להעניק במתנה או אחד שיציג את אוסף התמונות האחרון שלכם

יתכן שתמצאו שירות לספרי תמונות המתאים לכם. אם ברצונך להעלות גרפיקה ועיצובים משלך, אשר Mixbook יכול לעשות, אך אם ברצונך ליצור חומר צילום מקצועי, מוטב שתקדם מעט יותר על ידי בירור מה הם עושים כדי ליצור שירות טוב יותר לספרי תמונות.

מוצרי Mixbooks זמינים לא רק ברחבי העולם

אלא גם מציעים הנחות לא מבוטלות, מה שהופך אותם לאחת המדפסות הטובות בעולם לספרי תמונות. זה תמיד רעיון טוב לפקוח עין על המחירים בעת יצירת ספרי תמונות אם אתה יכול להשיג מחירים טובים. Snapfish מציעה מגוון רחב של ספרי צילום מותאמים אישית, מותאמים אישית ואיכותיים, כמו גם מגוון מוצרים אחרים.

אתה יכול לקנות עותק פיזי של ספר התמונות שלך ולשכוח מהגרסה הדיגיטלית עבור חלק קטן מעלות העותק הדיגיטלי.

עבור צלם תחביב שרוצה לתעד טיול אחרון

ספר תמונות יכול להוסיף טאץ 'מיוחד לזיכרון, ולהדפסה מקצועית ואיכותית של תיק העבודות שלך יכול להיות זה שמבדיל אותך מהמתחרים שלך. ספרי פוטו הם גם מתנה נהדרת לחתונה, פשוט תוכלו להכין ספר פוטו 6×6 ולשים אותו בכיס. ספרי תמונות הם לא רק במחירים סבירים יחסית, אלא גם מראים שלקחתם זמן וחשבתם שתוכלו ליצור לעצמכם משהו אישי. ניתן גם לתכנן שהם יישמרו בזיכרון.

שירותי הזמנת התמונות המופיעים כאן מאפשרים לך לסדר את התמונות שלך באופן שתוכל ליצור ספרי תמונות אישיים יותר. על ידי העלאת התמונות שברצונך להכניס בסדר הנכון, ניתן ליצור ספר תמונות יפה בפחות מחמש דקות.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן