איך לשיר בלי זיופים?

הסרט "The Voice" של רשת NBC הואשם שוב ושוב בזיוף לאורך השנים, ובגלל זה המעריצים ממשיכים לנהור לתכנית (ים). כשמדובר ב"אתה יכול לראות את הקול ", הצופים ואוהדי התוכניות לא תמיד קונים את השמועות, ולכן עדיף לקחת את זה עם קורט מלח.

לא היית מצפה מאף אחד שירצה אי פעם לשיר שיר קאנטרי עצוב, אבל יש הרבה מוזיקה מודרנית שבה אתה רואה זמרים, במיוחד גברים, שרים על תווים גבוהים. דרייק שר עבור חברת תקליטים שרוצה להרוויח ממנו כסף, גם אם ינסו לתמרן אותו לחתום איתם.

השאלה

היא האם אנו מקטינים או משפרים את עצמנו בצורה לא טבעית כשאנחנו שרים, ואם כן, האם זה מקטין את האותנטיות של המוסיקה והביצוע שלנו? אשמח לשאול אותך לגבי חששותיך מהטאנג הדרומי שלך, למבטא שאינם דרומיים, לפני שתלך מאחורי המיקרופון ותתחיל לשיר מוזיקת קאנטרי. נראה שלגברות מובילות כמו מירנדה למברט וטיילור סוויפט וליידי גאגא יש את היכולת להדגיש או להגביר את זה בהתאם למצב הרוח של השיר שהן שרות.

אתה רק צריך לדבר בקול רם יותר, לחוש באזורי התהודה ולשמור על הקול הלא נכון כדי לשמור עליו. עם איכות צליל ירודה, קשה להבחין בעובדה שהקול שלך לא אמיתי. אין תו מכוון אוטומטי, אין עיוות, רק צליל הקול שלך וטון השיר.

בשירה ההבדל בטון צריך להיות מספיק בכדי לייצר אפקט נשמע, אך לא חוסר שלמות נאכף. אם הזמר מושלם מדי, יש לך את אותה הבעיה, במיוחד בטונים ארוכים שבהם שני הקולות יכולים להתמזג.

אם אתה מתקשה להשיג את הצליל הזה

עליך להזמין את השיעור הראשון שלך באולפן הקול של Ramsey כדי שתוכל לשמוע בדיוק מה משתבש. אם אתה עדיין זקוק לעזרה, בקש מהמורה שלך לבצע שיר בסיסי שנשמע מזויף מהספר. ואז הראה כמה שינויים קטנים יכולים לעשות דרך ארוכה להשמיע שיר מעניין וחי יותר כשעושים אותו נכון. נסה תרגילי ג'ו כפי שמוצג בסרטון, והם יעזרו לך לפתח תמהיל ווקאלי חזק שישנה במידה ניכרת את הביצועים הקוליים שלך.
עבור פרטים מורחבים אודות איך לשיר בלי זיופים? כדאי להעיף מבט ב- xn--4dbicbowbw8b6azb.co.il

גם אם שום דבר לא נשמע משכנע כמו הדבר האמיתי

לגישה זו לזיופים יש אופי משלה, שעשוי באותה מידה להתאים לשיר שלך. רצועות כפולות יכולות לתת עובי נעים לכל חלק בשיר, אך אם תחליט שאתה לא זמר טוב, תמצא את הדרך הטובה ביותר לעבות את הרצועות הכפולות המזויפות שלך עם שירה בגיבוי. אם אתה יכול, העלה סלפי ושתף אותו ברשתות החברתיות בזמן שאתה שר את אחד השירים שלך. סרטון זה יכול להוביל לשירה קצת מתוחה ומפחידה, במיוחד כאשר משתמשים בו בפה של האדם מאוד סגור.

אם כן

השתמש בתקע לתיקון המגרש – כדי להדק את המגרש, אך לא כל כך חזק שהוא נשמע שגוי ורובוטי. אני מקווה שזו דוגמה טובה לאופן שבו ניתן לבצע כוונון אוטומטי פשוט על ידי כוונון הקול. ראשית, אתה מעתיק את השירה מהמסלול השני, מעכב אותו ב 80ms ואז בוחר את הוויברטו המלאכותי לעיבודו, ככל הנראה כדי לכסות על השלמות החדשה שהושגה של הטונים המכוונים. כדי לבצע משימה זו, יהיה עליכם לשיר כל תו ולכוונן אותו לאותו המגרש כפי שהייתם אומרים בחיים האמיתיים. אם הזמר שלך מסוגל לעשות את זה, כדאי לך לנסות את זה קודם.

ודא שהמבטא יהיה מודגש

אם לא חזק יותר, מאשר במוזיקה. בדיוק כמו בגרסה המקורית, המבצע רימה את דרכו בשיר, אך בעיבוד שאינו זהה לקודם. בעוד ששחקנים אחרים בעלי מבטאים ילידים עשויים להמשיך ולהעסיק, מעטים יאמינו שג'סטין מור מזייף אותם. אף אחד לא יופתע אם תשמע אותו מדבר כי הוא כן.

כדי לחקות את הצליל העשיר של ההקלטה המקורית, מוצב דוכן מאחורי הבמה בו חברי ההרכב, מוסתרים מהעין, שרים דרך מיקרופונים וג'אז מעלה את הצליל וממלאים את הבמה. ברגע נתון, מהנדס השולט באודיו של הקונצרט יכול להשתלב בצורה חלקה בקולות החיים של האמן ולערבב אותם עם הביצוע הקולי שהוקלט מראש.

מנגינות אוטומטיות כאלה אינן חלות על כל ההופעות הקוליות, אך יש בהן מספיק כדי להצדיק טכניקה משקמת הנקראת "כוונון אוטומטי" עבור מבצעים הנוטים לשבח את קולם מעל לכל דבר אחר.

אתה עשוי לחשוב של- "Can see the Voice" אין הרבה דרכים לתסריט, כי הכללים נראים די מורכבים על הנייר. אם מסתכלים על יישום של שירים אוטומטיים, הרעיון שזמרים כביכול לא צריכים אותם נראה מוטל בספק במקרה הטוב.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן