איך לדבר עם ילדים על מיניות

אם אתה מוצא את השיחות האלה קשות, במיוחד כשהילדים שלך הופכים לבני נוער ובני נוער, מומחים אומרים שהם עדיין יש להם אותם – סיכון גדול מדי מבחינת הבריאות והרווחה של ילדך כדי להביא את החינוך המיני של ילדך לציבור הרחב, לתקשורת ולבני גילם או אפילו תוכנית חינוך לבריאות בבית הספר שלהם. הזכירו לעצמכם ששיתוף מידע על מיניות אינו גורם לעניין פתאומי של ילד במיניות אנושית.

נתתי כמה טיפים לבני הנוער שלי איך לדבר איתם בעשור האחרון

ואני מקווה שהם יעזרו לך אם הילדים שלהם סקרנים, כמו שרוב הילדים עושים, השאלות האלה הן הזדמנות מצוינת לשתף מידע עם ילדך בנושאים חשובים כגון נטייה מינית ומערכות יחסים בריאות.

איך לדבר על זהות מגדרית ונטייה מינית עם ילדך מומחים שיתפו 6 טיפים כיצד לנהל שיחות חשובות על מגדר וזהות מינית עם ילדך

הורים רבים נכבשים על ידי הרעיון לדבר עם ילדיהם על מגדר וזהות מינית. הורים ואפוטרופוסים רבים עלולים להרגיש מבולבלים, נבוכים או מהססים כאשר דנים במין עם ילדים וצעירים.

חשוב שהורים יתחילו לתקשר בפתיחות ובגיל צעיר

באופן אידיאלי לפני גיל ההתבגרות, כאשר הורמונים ועניין במיניות מרימים את ראשם למקור רוב המידע על הנטייה המינית של הילד. דיבור על מין, מיניות וגופים בגיל צעיר יכול לעזור לילדך להבין שמין ומיניות הם חלקים בריאים בחיים.

ילדים צעירים יכולים לדבר בפתיחות ובכנות בגיל צעיר

כדי להקל על שיחות נוספות. דיונים פתוחים ומתאימים לגיל בגיל צעיר פותחים את הדלת לשיחה נוספת כאשר ילדכם יגדל. למדו את הילדים את השפה שהם מדברים על גופם ומידע על גבולות כדי לעזור להם להבין מה מותר ומה לא מתאים.

הדבר החשוב ביותר

הוא לתת לילדכם לדעת שהוא יכול לשאול שאלות או לבוא אליכם ללא חשש מבושה או שיפוטיות. להיות מישהו שילדיך יכולים לפנות אליו כדי לקבל תשובות כנות לשאלותיהם על מערכות יחסים, מין ומיניות יקל על שיחות קשות; אם ילדים יודעים שיהיו להם תשובות מדויקות לשאלותיהם, סביר יותר שהם יבקשו ממך עצות בבית. נסו לא להגזים בתגובה ולא להתבייש בשאלותיהם או בווידויים שלהם.

יש הורים שמדברים על מיניות בפתיחות ובנינוחות

אבל רבים מאיתנו בסופו של דבר מתעלמים מהשאלות או עונים בצורה מתחמקת כשהילדים שלנו באים עם שאלות על מיניות. עם זאת, היכולת לדון בגלוי בשאלות של ילדינו על מיניות תוביל למערכות יחסים טובות יותר ולהבנה טובה יותר של גופם למשך שארית חייהם. בהינתן מידע מדויק על גוף, מערכות יחסים, מין ומיניות, ילדים וצעירים נוטים יותר לעשות בחירות בטוחות יותר כמבוגרים.

מאותו רגע ואילך

היכולת לדבר על הדברים האלה נותנת להורים ואפוטרופוסים הזדמנות לדון בערכים שלהם ביחס למיניות, מין ומערכות יחסים. איך לדבר על מיניות מרכיב חיוני בשיחת הורים וילדים בריאה על מיניות הוא טיפוח תרבות של פתיחות
בכדי לקרוא עוד מידע אודות איך לדבר עם ילדים על מיניות באפשרותך לגשת לאתר

לאור המסרים הכוזבים שצעירים מקבלים מהעולם של היום

לפעמים כל יום, ילדים צריכים יותר מאשר דיבור מ ההורים שלהם. ילדים נהנים בעיקר מגישה פרואקטיבית שבה ההורים צופים את הקשיים שהוריהם מתמודדים עם מיניות ומציידים אותם באסטרטגיות מועילות. מסר המפתח הראשון הוא שילדכם לא צריך לפחד או להתבייש לשאול על מין ומיניות. לדבר בכנות ובפתיחות עם ילדים על מין ומערכות יחסים זה חשוב מאוד ואף פעם לא מוקדם מדי להתחיל.

על ידי שיחה עם ילדכם הצעיר על נטייה מינית וזהות מגדרית

תוכלו ללמוד שחמלה וכבוד לזולת יגדלו ויפתחו את הדלת לשיחות עתידיות על זהותו שלו (נעמיק בזה בהמשך מאמר)…. אלמנט). לאחר שתהיה לך הבנה בסיסית של קשת הזהות הלהט"בית, תוכל להתחיל שיחה עם ילדיך. יש ילדים שלא שואלים הרבה שאלות, אז אולי תצטרך לפתוח בשיחה.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן