איך לבצע את תרגילי הקלפים המדהימים בעולם

אם אתה רוצה להדהים את הקהל שלך עם טריקים קלפים, אז אתה צריך להתחיל בלימוד היסודות. זה המקום שבו המדריך הזה נכנס לתמונה. כאן, תלמד איך לעשות כמה מהטריקים המדהימים ביותר בעולם. בין אם אתם מחפשים טריק מהיר וקל או משהו שלוקח קצת יותר זמן, דאגנו לכם. אז התחל – אתה לא תצטער על זה!

איך לבצע את קסמי הקלפים הכי מפתיעים ומיוחדים

1. התחל בקריאת חפיסת הקלפים עם הפנים כלפי מטה.

2. הנח את האגודל על הנקודה המרכזית התחתונה של כל כרטיס ולחץ בחוזקה כלפי מטה עם כף היד.

3. הפוך את החפיסה כך שתסתכל על הצד עם אס הספידים בתוכו (הגב).

4. הסתכלו על אס האלפים והושיטו את האצבע המורה כלפי חוץ כ-2 אינצ'ים, תוך שמירה על ידכם קרוב לחפיסה (ראה איור למטה).

5. בצע נטייה עם האצבע שלך מבסיס האצבע המורה ועד הקצה העליון של אס הכף (ראה איור למטה).

6. אחזו בסיפון תוך כדי הטיית האצבע והכוונו אותה לכיוון התחתית של הסיפון, אשר יהיה ליד חריץ ריק (ראה איור למטה).

7. כאשר האצבע שלך מתקרבת לחריץ, שחרר את האחיזה בסיפון והפנה שוב את האצבע שלך לכיוון החלק העליון של הסיפון, תוך נטייה עם האצבע מהבסיס לקצה העליון כפי שעשית בשלב 5 לעיל (ראה איור למטה).

8. המשיכו לעשות את התנועה הזו עד שתעשו לולאה שלמה סביב אס הספידים!

מי עושה טריקים בקלפים

ללמוד איך לעשות טריקים קלפים הוא הכי קל אם יש לך כמה כישורי ידיים בסיסיים. זה אומר שיש לך את היכולת להחליף קלפים, לבצע שינויים במיקומי הקלפים ולבצע טכניקות יד אחרות. לדוגמא, קוסמים רבים משתמשים בשינויי עמדה (שינוי מיקום הקלף ביד שלך), יריעות (ביצוע קלף כך שהוא יופיע מחלק אחד של היד שלך לאחר), והיפוכים (ביצוע קלף כך שיופיע מתוך צד אחד של ידך לצד השני). ניתן ללמוד כיצד לבצע טריקים אלו מקוסם או דרך אמן חושים מומלץ.

זריזות ידיים משמשות לתחבולות קלפים

ניתן להשתמש בתנועת יד בדרכים שונות כדי לבצע טריקים בקלפים. שיטה נפוצה אחת נקראת "שיט יד". טכניקה זו כוללת שינוי המיקום או התנועה של קלף ביד שלך בזמן שאתה מבצע פעולה או טריק הקשורים לקלף זה. שיטות נפוצות אחרות כוללות "שינויים" ו"התהפכות".

קוסם הוא מומחה להטוטי קלפים

כאשר מבצעים טריק קלפים, חשוב להיות מודעים לפוטנציאל להיתפס. כדי להימנע מנזיפה או קנס, הקפד לפעול לפי הטיפים הבאים:

●היו מוכנים עם הקלפים הנכונים: בעוד שחלק מהטריקים עשויים להתבצע עם כל סוג של חפיסה, אחרים עשויים לדרוש סוג מסוים של קלפים. ודא שיש לך את הכרטיסים הנכונים בארנק ובכיס כדי שתוכל לבצע את הטריק בהצלחה.

●היו מודעים לסביבתכם: בעת ביצוע תעלול קלפים, השגיחו תמיד על הסביבה שלכם וודאו שאף אחד לא צופה בכם מבלי לדעת זאת. אם מישהו אכן תופס אותך מבצע טריק קלפים ללא אישורים מתאימים, הוא יכול לדווח עליך לרשויות.

סיכום

אין צורך להיות קוסם כדי לבצע תרגילי קלפים מדהימים. כל אחד יכול ללמוד איך לעשות אותם, בעזרת כמה כישורי ידיים בסיסיים. רק הקפד לא להיתפס בזמן ביצוע הטריקים שלך!
למידע נוסף על למידת קסמי קלפים מוזמנים להכנס לאתר של גליקסמן רון אמן חושים.