איזה סוגי ספרים לילדים קיימים

ילדים ומבוגרים יכולים לקרוא מספר ספרים, אך חשוב לדעת אילו ספרים מועילים ביותר לילדים צעירים יותר. יש כמה ספרים חדשים שיצאו לאחרונה, וכמה סדרות הן מועדפות ישנות, אבל יש משהו לכל קהל. בחרתי כמה שמובטחים שיענגו ילדים צעירים מתחת לגיל 12, וחלקם קלאסיים לילדים. חלק מהספרים האלה הם ספרים שילדי אוהבים עד גיל העשרה והם המועדפים עליי.

בכל אחת מהקטגוריות יש סוג של ספר שנקרא ספר ילדים

ספר נוער או ספר עיון. ז'אנר זה מיועד לילדים בגילאי 7 עד 18 ויכול לכלול ספרים על מדע, היסטוריה, מדע בדיוני, פנטזיה, אימה וספרות אימה. ליתר דיוק, ספרות ילדים כוללת ספרים שנכתבו ופורסמו עבור צעירים שטרם מתעניינים בספרות למבוגרים ואולי אין להם מיומנויות קריאה, כתיבה וקריאה כמו למבוגרים. ספרות למבוגרים צעירים היא בדרך כלל אוסף ספרים לילדים בגילאי 7 עד 18.

יש סיפורים בספרים ללא מילים פשוטים

אחרים די מאתגרים ומיועדים לילדים גדולים יותר, וחלקם קל יותר לקוראים להתחיל בספרי פרקים. ילדים צריכים תחילה לשלוט בספרי לוח לפני שהם יכולים לעסוק בספרי תמונות ולהמשיך לכתוב פרק אחר פרק. ספרים מרתקים לילדים צעירים מכיוון שניתן לקרוא אותם אם הם מקשרים מילים לאיורים בספר ועוזרים להם ללמוד מילים חדשות מהאלף-בית.

פנטזיית הילדים מיועדת לקוראים צעירים מגיל 12 ומעלה, בעוד פנטזיית הנוער משווקת לילדים מגיל 12 עד 18. למעט רשימה דומה לילדים קטנים בגילאי 6 עד 8 ומבוגרים צעירים בין גיל 12 ו -18.

ספרות פנטזיה פונה לילדים ויכולה להציג בפניהם את חדוות הקריאה בגיל צעיר

ספרי פנטזיה נהדרים לילדים צעירים מכיוון שפנטזיה כוללת כתיבה במגוון סוגים אליהם יש לילדים כישרון טבעי, וספרות הפנטזיה יכולה לפנות אליהם בדרכים רבות ושונות, כגון מדע בדיוני, פנטזיה, אימה, מדע בדיוני וכו '. ספרי הילדים הטובים ביותר הם ספרי עיון שנכתבו למען ילדים. אלה ייתכן שתרצה לקבל עבור הכליות שלך בחייך, כמו גם כמה מספרי הילדים הטובים ביותר שיש.

יש חפיפה, אבל יש גם הבדלים משמעותיים, ויש גם חפיפה. יש מעט עבודות שעוברות בפועל את מגבלת הגיל והופכות לסיפור לכל הגילאים.

ספר זה אולי נראה כמו ספר תמונות כשהוא נכתב בגיל צעיר, אבל הוא למעשה יותר סיפור למבוגרים וילדים בכל הגילאים.

סיפורי ילדים לוו תמיד בתמונות

ו- 320 פפירוסים ממצרים הביזנטית מציגים איורים המלווים את סיפור יצירתו של הרקולס. ספרות ילדים מבוססת על סיפורי אגדות, שזוהו לראשונה כספרות ילדים במאה ה -18, אך גם על מסורת בעל פה רחבה יותר שמבוגרים חלקו עם ילדים לפני שפורסמו. המעבר לז'אנר המודרני של ספרות הילדים התרחש סביב אמצע המאה ה -19; הדידקטיות של תקופות קודמות החלו לפנות מקום לילדים – לספרים שהיו מכוונים לילד. מבט על כמה מספרי הילדים הפופולאריים והפורסמים ביותר בסוף המאה ה -19 וראשית המאה ה -20 מספר לנו מתי וכיצד זה התחיל. ספרי ילדים מודרניים מאוירים באופן שנמצא לעתים רחוקות בספרות למבוגרים או ברומנים גרפיים.

להוצאה האוסטרלית חותם בשם אלברט סטריט ספרים ומחפש ספרים שנכתבו לתינוקות עד גיל 12

הם מעוניינים גם בספרים לילדים בכל הגילאים, מילדים בגיל שנתיים ועד ספרים שנכתבו לתינוקות וילדים בני 12. בהשפעת הרעיון שילדים ייהנו מקריאה, הם החלו לפרסם ספרים לאירוח ילדים בתחילת המאה ה -20.

זו הרפתקה מהירה לילדים בני 9

הבונה אירועים היסטוריים משמעותיים, מושלמת לילדים בגילאי בית הספר היסודי שרק מתרגלים לספרי פרקים. ספרי ילדים היסטוריים פופולריים כוללים ספרים על מלחמת העולם השנייה, מלחמת האזרחים והדיכאון הגדול. מה שמייחד את זה הוא שמדובר באגדה שהיו מסופרים לילדים צעירים בטאטואין, נאבו ובמקומות אחרים. ההגדרה הראשונה של "נכתב לילדים" תתמקד רק בקהל היעד המקורי של המחבר, ולכן תכלול ספרי ילדים היסטוריים שכבר אינם נקראים על ידי ילדים ומעניינים רק מבוגרים ספרותיים ספורים. לדעתי, אחד הקריטריונים החשובים ביותר לספר טוב הוא השימוש שצריך להשתמש בספר ילדים לילד. חיה קטנה שאיבדה את המומיה שלה, סיפור על ילד קטן וילדה קטנה והרפתקאותיהם בג'ונגל.

למידע על ספרי לימוד לילדים יש לבקר ב- goldbooks.co.il

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן