איור ספר ילדים

בדיון ספר מקוון שערך אחד מספריני הילדים בסניף קינגסברידג ', ילדים בגילאי 8 עד 12 דיברו על הרומנים הגרפיים שקראו לאחרונה.

כמה ספרים למבוגרים צבעוניים עם יצירות של אמנים בראש תחומם נותנים לקוראים את האפשרות לשתף פעולה עם אמנים בעלי שם וליצור פריטי אספנות ייחודיים שהם רוצים לחלוק עם חברים

שני המחברים שצוטטו, דייוויד ה 'גוגנהיים וג'יי קיי רולינג, מאפשרים לילדים להפוך לדמויות הראשיות בסיפור ובשם הספר. ההתמקדות היא במושגים גבוהים אותם ניתן לגלות ולדון עם ההורים והאפוטרופוסים. ילדים (2 – 8 שנים) ורומנים גרפיים לילדים (8 – 12 שנים) מסתמכים על תפיסה גבוהה שתוכלו לגלות ולדון עם הוריכם או האפוטרופוסים שלכם.

הסיפורים ודמויותיהם מרתקים אותך ועוזרים לך לטפח את הרגלי הקריאה שלך

קריאת ספר אגדות פותחת עולם חדש לגמרי של פנטזיה וכיף – הבידור מלא. ספרים מאוירים להפליא אלה, ספרי ילדים בחינם, הם משאב נהדר לילדים שקוראים יותר ויותר בטוחים. שמחת קריאה: ספרי ילדים משכנעים אלה מעניקים לילדים ביטחון ביכולתם לקרוא ולהבין את העולם הסובב אותם.

תוכלו לגלוש בחנות הספרים או בספרייה המקומית שלכם

כדי לראות איזה גודל וצורה הכי מתאימים לספר התמונות של ילדכם. אם אינך יכול להרשות לעצמו אף אחד מהספרים האלה או שאתה פשוט לא בטוח אם אתה אוהב אותם, הורד את הציורים בחינם עבור כל ספר וקרא אותם בעצמך. קנו את חבילת הספרים שלנו וקבלו השראה להיות הורים מודעים, נחושים וקשובים על ידי שימוש בספרי ילדים אלה כמדריך. אנו מצפים למשוב שלך לגבי סוג הספר שאתה מעצב לילדיך ואיזה סוג ספר אתה מחפש.

הצטרפו לגילדת המאיירים הלאומית, בה תוכלו ללמוד על המאייר, להבין את הענף ולמצוא הדרכות וסדנאות.

חקור אלפי ספרים עתיקים ונדירים

כולל כתבי יד מוארים, כגון אי המטמון, שאויר על ידי סבי. גלה את סיפוריהם של ילדים בגילאי שש עד עשר, החל מספרי הפרקים. כאן תלמד כיצד לשלב את הקריאה היומיומית של ילדים בחייך באופן שהופך אותו למהנה, מה הופך ובוחר את האיכות של ספר ילדים ומה תוכל למצוא בספרים המאוירים הפופולאריים ביותר לילדים ולמבוגרים העולם. כותרת הספר מרמזת על קשר הדוק למשפחה, והאיורים נוצרו על ידי אמנים מכל רחבי העולם.

ספרי סיפורים מותאמים אישית אלה משלבים סיפור משעשע עם איורים בהירים ונועזים ועוצבו עם שמות ותצלומי הילדים

המשלבים את מיטב האלמנטים בספר סיפורים מסורתי כמו שם ותצלום של ילד. בחנות שלנו יש לנו גם מדור חדש שמוקדש לתערוכה שממחישה את הסיפור שלך, כך שזה באמת אוצר של מתנות לחג המולד. ספרים, הסיפור מתחיל לפעמים בעמוד 2 (כמו במקרים מסוימים, מידע על זכויות יוצרים) ומכיל דף חותם הממוקם בצורה אסטרטגית ברחבי הספר. מכיוון שהדפים מעטים כל כך, ניתן למקם את דפי ההטבעה הללו באותו מקום כמו העמוד הראשי של הספר. האיורים משרטטים בצורה כזו שהמחבר, המאייר, העורך והמעצב יוכל לזהות את הרעיון שלהם לספרים.

שמעתי שמחברים ומאיירים צריכים להוכיח את עצמם לפני שהם יכולים להוציא ספר ילדים בעצמם. המאיירים אחראים על עיצוב הספר ועל עיצובו וכן על פרסום ספר הילדים.

אם אתה מדבר עם מו"ל או סוכן

הם יגידו שספר ילדים ארוך מדי, מה שמוביל אותם לדחות את ספרך. האיור הוא יקר, שלא לדבר על כך שספרים קצרים יותר זולים להמחשה, כך שיש לך סיכוי טוב יותר, והוצאות לאור וסוכנים יאהבו את זה. רצועות קומיקס ורומנים גרפיים ראויים לכלים שיעזרו לילדים ללמוד אוריינות, אומר יאן ס ', מומחה לחינוך. ספרים מרהיבים בהתאמה אישית לצילום אלה מביאים לחיים את קריאת הילדים, הן בתמונות והן בסיפור. אנו מקבלים הגשות לרומנים גרפיים מכל אלה שניסו לעבוד איתנו.

מדווחים שמבין מאות הרומנים הגרפיים שיש לנו במלאי, רובם מכוונים לחטיבת הביניים. מדינה הם ספרים המכילים דמויות המייצגות עמדות מיעוט, כגון נשים, ילדים עם מוגבלות ואנשים צבעוניים.

הייתי בחדר והבת שלי הביטה בי כשהצגתי את הבובה ועשיתי את האנימציה

זהו ספרו הראשון של רוברט א 'לי המלא בעולמות מהנים ופנטזיות כובשות ושאתה רוצה לראות עם ילדיך ב -24 במאי 2017. קבל את מהדורת 1978 ל- 20p מחנות הספרים או ממדור איור ספרי הילדים. של חנות הספרים שלנו.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן