איור ספרי ילדים

כשאתה כותב ומצייר איורי ספרים, אתה כל כך מעורב בהם שאתה לא רואה או מתגעגע לדברים שאחרים רואים. כאשר חבר או עמית מסתכל על איור ספר, הם רואים צבעים שלא עובדים, משפטים שצריך לתקן וכו '

כדי להעריך את הפרויקט שלך, עליך לדעת כמה איורים אתה צריך בהתאם מספר הדפים בפרויקט שלך להערכתו. להלן מספר נקודות חשובות שיש לזכור אם יש בספר שלך איורים רבים.

המאייר שלך הוא זה שמניח עט על נייר, עט על טאבלט ומחיה את החזון שלך לחיים. בחר מאייר שאת הסגנון האינדיבידואלי שלו אתה אוהב. אל תשכור מאיירים ללא רקורד מוכח או ביקורות וסקירות מעולות.

יש עוד הרבה מה לומר בנושא זה, אבל אני אתן לך סקירה מקיפה של סוגי האיורים שתוכל לבחור מהם. האיורים המסורתיים קצרים וצבועים בעפרונות, עפרונות פחם או כל אמצעי נייר אחר.

הדרך הטובה ביותר לבחור סגנון איור לספר שלך

היא לשלב את ההעדפות האישיות שלך עם מחקר כדי למצוא מה מתאים לקבוצת הגיל ולז'אנר שלך. הדרך הטובה ביותר להכיר את הסגנונות השונים של איור ספרי ילדים היא לעשות קצת מחקר ולשלוט בסגנונות.

יותר נוטה כמובן להיות טוב יותר, ויש הרבה מאיירים מקצועיים חדשים שיתאימו היטב לספר שלך. ישנן גם קהילות מקוונות רבות ב- Behance, Instagram ו- Pinterest, בהן תוכלו לקבל השראה מאיורי ספר תמונות.

באוסף זה אספנו כמה מאיורי ספרי הילדים הקסומים ביותר המציגים סגנונות וטכניקות ציור שונות

ריכזנו כמה מהאיורים הפופולריים ביותר שלנו שאסור לפספס בסגנונות שונים כדי להתחיל את ההרפתקה שלך. גלול למטה להשראה ותיהנה ממנת איור ספר ילדים מודרני.

מרקמים מושכים את העין

צבעי פסטל ועיצובים של דמויות חמודות-אלה רק חלק מהגורמים שהופכים את איורי ספרי הילדים לכל כך אטרקטיביים. בגיליון זה אנו רואים דפוסי איור שטוחים, סקיצות דמויות קונספטואליות ומצגות תוססות וצבעוניות אשר – בין אם נועדו ובין אם לאו – מותירות רושם על קהל הילדים.

איורי העמוד המלא מצוירים בצבעים בהירים ויפים ובמרקמי פסטל. בסיפור זה פיל קטן לומד עד כמה למידה חשובה. איורי ספרי ילדים אלה מעוצבים עם ערכת צבעים המרגיעה את הילדים ומכינה אותם לקראת השינה.

איור ילדים

הוא הזדמנות פנטסטית לאמנים לממש חופש יצירתי ולייצג פנטזיה, קסם ורגש. זוהי נישת עיצוב מרגשת עם צבע, קצב, דפוסים מורכבים, שירה, חוכמה ודמויות שאין לעמוד בפניה. לבסוף, אמנות ספרי ילדים היא תחום דמיוני בו אמנים יכולים ללמוד ולקבל השראה.

המכונה לעתים קרובות ספרי תמונות, סוג האיור הנדרש לפרויקט יכול להשתנות מאוד בהתאם לסיפור, המוציא לאור והסגנון הספציפי של האמן. איורים בצבעי מים מתוקים, למשל, משתלבים נפלא עם סיפורים עדינים ונוגעים ללב.

מעריצי ספרי ילדים יודעים עד כמה סיפורי תמונות עוצמתיים וחשובים יכולים להיות

הסיפור עצמו ודאי שובה לב, אך כך גם האיורים המחייכים ספרים לחיים לצעירים. אמנים המתמחים באיורי ספרי ילדים התאהבו בגיל צעיר בספרי תמונות ובחרו בדרך קריירה שתאפשר להם ליצור את אותו קסם ותהייה לדורות הבאים.

מצ'רלי וקוונטין בלייק של צ'רלי ומפעל השוקולד ועד ג'וליה דונלדסון של גרופלו

מאיירי הילדים האהובים עלינו לא רק עוזרים לנו לדמיין את הסיפורים שגורמים לנו להתאהב באפשרות העצומה של פנטזיה. בכרך שובה לב זה, מבחר תוסס של מאיירי ספרי ילדים פופולריים ונערצים חושף את הסודות מאחורי הטכניקות הנרטיביות שלהם. אם כתבת פעם ספר ילדים, ייתכן שתגיע יום אחד למצב שאתה צריך מאייר לספר ילדים כדי להביא את הסיפור שלך לחיים.

בקר ב- Vectornator אם אתה מחפש תוכנת עיצוב גרפי חינמית

עשירה בתכונות וקלות לשימוש ליצירת איורים באיכות גבוהה. אם אתה סקרן כמה יעלה לך מאייר, אנו ממליצים על חידון קצר של 10 שניות שנותן לך הערכה המבוססת על נתונים אמיתיים. לרוב המאיירים המצליחים יש אתר פורטפוליו משלהם שבו הם יכולים לקשר לפלטפורמות גדולות יותר.

Candlewick ו- Walker Books בארצות הברית עובדים עם מאיירים שסגנונותיהם נעים בין מסחרי לאמנות חזותית. לקנדלוויק יש מוניטין רב שנים כמפרסם ספרים יפים.

אני אוהב איורים עם חיות בבגדים רשמיים

כך שזה לא מפתיע שקרקוף הוא אחד האהובים עלי בילדותי, סיפורו המחמם את הלב של פרימן על אריה לבוש למסיבה. כשגיליתי את מדרכות בסוף אוסף השירה המאויר הראשון שלו לילדים, שיצא לאור בשנת 1974, הרגשתי שאני מכניס את כל הדברים השונים למוח ומנסח אותם בתוכו. האיורים הדלילים וההבעה שלו הניבו את האהבה שלי לציור קווים ותיאור שירים חסרי כבוד רצופים חרוזים פראיים וסלנג שלא הגיעו אלי. גיליתי את ליר ת'רבר רק כשמישהו הודיע לי שהוא כותב שירים מוכשר ומחבר "ריצה חריפה", שהופיע בפלייבוי, ושספריו לימדו אותי את שמחות השטויות.

פוסטים אחרונים

הירשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן